הפרסומאי: ליצמן דאג ליבוא אישי עם סיכון • ח”כים: ”אין לך בושה?’

הפרסומאי אילן שילוח, המכהן כיו"ר קבוצת 'מקאן' השתלח בטוויטר: "ליצמן דאג ליבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גבוה לקורונה בלי בידוד" • מלכיאלי: "האיש שחברת הפרסום שלו עשתה הרבה כסף מהמגזר החרדי, מרשה לעצמו לפעור את פיו"
אריה ריבקינד
ז' אב התש"פ / 28.07.2020 11:39

הפרסומאי אילן שילוח, יו”ר קבוצת ‘מקאן, טען הבוקר (שלישי בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, ) כי ראש הממשלה נכשל בטיפול במשבר הקורונה במגזר החרדי – ועקץ את שר השיכון יעקב ליצמן.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

“אט אט מיקוד הקורונה חוזר לערים החרדיות: ירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, פ״ת, אשדוד. לכן ליצמן דאג ליבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גבוה לקורונה בלי בידוד. אחרי שהוא בחסות ביבי עשו יבוא מסיבי כזה במרץ. אל תגידו שלא ידעתם…”, כתב בדף הטוויטר שלו על האישור שניתן לתלמידים מחו”ל להגיע ארצה לקראת ‘זמן אלול’.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

הוא הוסיף וצייץ:  “בגלל הגידול המשמעותי בחולי קורנה במרכזים החרדים שוב אישר ביבי אדלשטיין לליצמן ודרעי להגדיל מספר מתפללים באיזור סגור. סך הכל פועלים הגיונית ועניינית ללא שום לחץ פוליטי. הטיפול של ביבי במשבר קורונה במגזר החרדי הוא כישלון שכולו נובע מלחצים פוליטיים”.

ח”כ אוריאל בוסו מש”ס הגיב: “אולי הגיע הזמן אחת ולתמיד שתעשה בדיקה בחברת הפרסום אצלך, שמוחזקת לא מעט מכספי החברה החרדית, מי הם הלקוחות החרדים ותבקש להפסיק איתם את ההתקשרות מחשש להידבקות בנגיף, להם אני ממליץ לעשות את זה בלי שום קשר מחשש להידבקות בנגיף השנאה וההסתה”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי הגיב: “אילן שילוח, אין לך באמת בושה? האיש שחברת הפרסום שלו עשתה הרבה כסף מהמגזר החרדי, מרשה לעצמו לפעור את פיו כנגד המגזר החרדי, בצורה מזלזלת וכה פוגענית. שילוח, תחזור בך. מי שמדבר בצורה נפשעת כנגד מחולל המהפכה הרב אריה דרעי וכנגד המגזר החרדי, לא יכול לעבוד ולהתפרנס מהמגזר החרדי”.

איש התקשורת רינו צרור הגיב לו: “לא מדויק אילן. והמגזר הערבי? ותל אביב? יש בה 1000 היום, ומזרחי ירושלים? ועוד ועוד. ובאשר ל-17 אלף, גם כחול-לבן בתמונה, גם שרת הקליטה תמנו שטה, ואתמול, בשיחה איתה, פירטה את ההתנהלות הצפויה. ובכלל, גמזו יחליט”.

איש התקשורת יצחק נחשוני הגיב: “וירוס השנאה האנטישמית קטלני לאין ערוך יותר מוירוס הקורונה.מטורף אחד הצליח לחסל באמצעותו מיליוני יהודים שאלה בדיוק היו העלילות נגדם. אנחנו לא מודאגים – הטפיל הזה לא מדביק. הוא נוצר ונשאר כלוא במוח החולה שבו נוצר. אין סיכוי שיעבור ממך לבעלי דעת אנושיים בודאי לא מאחינו היהודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה שם החברות ששיך לו?
    28/07/2020 22:33
    סבתא בבי
  1. למה לא כתבים שמות של חברת?