בתשעה באב: רק 1,000 בני אדם יוכלו להיכנס לרחבת הכותל המערבי

לקראת תשעה באב צפויים להגיע רבים אל רחבת הכותל המערבי - ו'הקרן למורשת הכותל' נערכת • בגמר הצום תחלק 'הקרן למורשת הכותל המערבי' בקבוק שתיה ומאפה אישי ארוז
יוסף גרינבוים
ו' אב התש"פ / 27.07.2020 13:35

היערכות לתשעה באב בכותל המערבי: לקראת יום הצום שיחול השבוע, בו צפויים להגיע רבים אל רחבת הכותל, כדי לציין את יום האבל במקום המסמל ביותר את החורבן, נערכת ‘הקרן למורשת הכותל המערבי’ לקליטתם של פוקדי הכותל  לקריאת מגילת איכה ואמירת קינות – וזאת בצל הקורונה.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

התפילות ברחבת הכותל המערבי יתקיימו במתכונת של 20 מתפללים ו-20 מתפללות בכל מתחם תפילה ברחבת הכותל הפתוחה, בהתאם לנהלי משרד הבריאות, כך שרחבת הכותל המערבי יכולה להכיל עד כ-1,000 איש בו-זמנית ולא עשרות אלפים כבשנה רגילה.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

בקרן למורשת הכותל המערבי, בשיתוף עם המשטרה, הוחלט כי לאור בואם של רבים במקביל לתפילות מנחה וערבית, לקראת צאת הצום ואי יכולת לקלוט בו זמנית ציבור כה גדול, תוגבל הכניסה לפי כמות המתפללים.

לכן, מומלץ להקדים להגיע לפני שעה זו או כשעה לאחר צאת הצום.

בגמר הצום תחלק ‘הקרן למורשת הכותל המערבי’ בקבוק שתיה ומאפה אישי ארוז לאלו שמסיימים את הצום ברחבת הכותל.

כוחות הצלה יוצבו במשך כל היום ברחבת הכותל המערבי להושיט יד ועזרה למי שיזדקק לכך.

משטרת ירושלים תאבטח את ההמונים, הן ברחבת הכותל המערבי והן בדרכי הגישה אליו, והיא מבקשת לציין כי כל הדרכים מאובטחות והציבור יכול להגיע בבטחה לרחבת הכותל המערבי.

יצוין, כי יש להימנע מהגעה ברכבים פרטיים, ומומלץ להגיע בתחבורה ציבורית לעיר העתיקה.

‘הקרן למורשת הכותל המערב'” מבקשת מהציבור להישמע להנחיות ולשמור על המרחק הנדרש של 2 מטר גם מחוץ לכניסות לכותל המערבי בכדי לשמור על בריאות הציבור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות