הנדל: “לא אלך ל’צרה’ עם הליכוד. הממשלה תתפרק? כישלון של כולנו”

שר התקשורת יועז הנדל מבהיר כי לא יהיה חלק מממשלה צרה: "כל השותפים בקואליציה צריכים להתרכז בצרכים של מדינת ישראל. זה שיח מבזה, זלזול וחוסר הבנה מוחלט"
חרדים 10
ו' אב התש"פ / 27.07.2020 09:15

המשבר הפוליטי: שר התקשורת יועז הנדל מבהיר כי לא יהיה חלק מממשלה צרה בראשותו של נתניהו, וכי יעשה הכל על מנת למנוע התדרדרות לבחירות.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

“בסביבת נתניהו מהרהרים בבחירות”, טען הנדל הבוקר (שני) בראיון לרשת ב’ – אך הדגיש: “הדבר הנכון למדינת ישראל הוא ממשלה יציבה”.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

הוא הוסיף: “כל השותפים בקואליציה צריכים להתרכז בצרכים של מדינת ישראל. זה שיח מבזה, זלזול וחוסר הבנה מוחלט. אם הממשלה תתפרק – זה כישלון של כולנו”.

הנדל הבהיר, כי עמדתו אינה קשורה לסקרים שמנבאים למפלגתו דרך ארץ תוצאה עגומה ביותר בבחירות, אם אלו יתקיימו בקרוב.

“אני לא דואג לעתיד הפוליטי שלי, קיבלתי הצעות מכל המפלגות מהמרכז וימינה. אמרתי אז לא ואני אומר עכשיו לא. אני רוצה ממשלת אחדות. לא אלך לממשלה צרה עם הליכוד”, הדגיש.

בתוך כך, על רקע התעקשות שר הביטחון בני גנץ על תקציב דו־שנתי, חברי כנסת ושרים במפלגת כחול לבן מציעים פשרה, ובמסגרתה לדרוש מהליכוד הישג ותמורה משמעותיים עבור הוויתור על התקציב. התמורה עליה מדברים במפלגה היא הסכמה של ראש הממשלה נתניהו להעביר את עיקר הטיפול בקורונה לאחריות משרד הביטחון.

גורמים בכחול לבן מסבירים שתמורה כזו תאפשר להציג הישג אידיאולוגי שקשור בקשר ישיר לנושא הקורונה, שכזכור היה ההסבר לכניסה לממשלת האחדות, ויספק סולם מוצלח כדי לתרץ את הוויתור על דרישת התקציב הדו־שנתי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות