בואו, פותחים את השמיים: מתווה מהיר יאפשר טיסות למדינות ירוקות

משרד התחבורה גיבש תוכנית הפעלה: בידוד מקוצר של 5 ימים לנוחתים בישראל ממדינות 'ירוקות' ובדיקת קורונה לפני הטיסה לנוסעים שיגיעו ממדינות 'אדומות' • בכירים במשרד הבריאות: "זה לא יקרה בקרוב"
אריה ריבקינד
ה' אב התש"פ / 26.07.2020 19:41

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את שרת התחבורה מירי רגב להכין מתווה להפעלת הטיסות לקפריסין, יוון, ומדינות ירוקות נוספות.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

בעקבות כך הנחתה שרת התחבורה את הצוותים המקצועיים במשרד התחבורה ורשות התעופה האזרחית ורש״ת לסכם במהירות האפשרית עם משרד הבריאות והמל״ל את המתווה שיוצג בקרוב לאישור קבינט הקורונה.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

על פי תוכנית ההפעלה שגיבשו במשרד התחבורה, יחולקו הנוסעים למדינות ‘ירוקות’ ו’אדומות’, כאשר נוסעים ממדינות ‘ירוקות’ שהוגדרו עם תחלואה נמוכה יחוייבו ב-5 ימי בידוד בלבד עם נחיתתם, ונוסעים ממדינות ‘אדומות’ יחוייבו בנוסף גם בביצוע בדיקת קורונה מקדימה טרם הטיסה.

בסביבת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים הדגישו כי המתווה יוצג לאישור ראש הממשלה לאחר אישורו ותיאומו מול שר הבריאות יולי אדלשטיין באמצעות עבודת המטה הנערכת בין מנכל”י התחבורה והבריאות, המועצה לביטחון לאומי ורשות התעופה האזרחית.

״הכוונה היא להכין את כל הרקע הנדרש על מנת למממש את הסיכום בין ראש הממשלה לשרה רגב, והכל בכפוף לנתוני התחלואה”.

במשרד הבריאות בוחנים כעת את התוכנית שהוגשה לאישור וצפויים להעביר בקרוב את ההתייחסות המקצועית על מנת לגבש את המתווה הסופי להפעלת מערך הטיסות בצל הקורונה.

בחדשות 12 דווח, כי בכירים במשרד הבריאות נגד המתווה לפתיחת השמיים: “לא יקרה בקרוב, מדובר בחלומות בהקיץ. אין סיכוי שייפתחו השמיים בקרוב. לא הגיוני שנפתח כשיש כמות נדבקים כל כך גדולה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאלה תפתחו כבר......
    28/07/2020 07:36
    דפנה
  1. אין שום הצדקה שבעולם לא לפתוח את השמים במתכונת מאורגנת עם
    בידוד ובדיקות וכל מה שצריך……
    חשוב מאוד לכלכלה לנפש ולהרגשה של חיים….
    אנא קבלו החלטות נכונות ואמיצות. עזבו פוליטקה ואגו