אוחנה: ‘הנגיף כל כך חכם שהוא יודע להפריד בין תפילה להפגנה?’

השר אוחנה: הציבור לא מבין מדוע לא מאפשרים לקיים מופעי תרבות או להתפלל בציבור, בשעה שההפגנות ממשיכות להתקיים • "מודאג מהשנאה שאני רואה באוויר. לי באופן אישי יש רושם וסבירות גבוהה שזה ייגמר בדם" • "חסימות כבישים שהפכו לאופנה הן גם חלק מהאלימות כלפי הציבור"
חרדים 10
ה' אב התש"פ / 26.07.2020 09:51

השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, תוקף את ההחלטה לאפשר הפגנות בשעה שעל הציבור מוטלות הגבלות חמורות במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

בראיון שהעניק הבוקר (ראשון) לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’ טען השר אוחנה כי הציבור לא מבין מדוע לא מאפשרים לו לקיים מופעי תרבות או להתפלל בציבור, בשעה שההפגנות ממשיכות להתקיים.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

“הפגנות נגד השלטון תמיד היו ותמיד יהיו, זה בסדר. אבל אנחנו אוסרים על אנשים לקיים מופעי תרבות, להתפלל ולעשות מה שהם עושים בשגרה, כדי למנוע את התפשטות הנגיף. אז הנגיף כל כך חכם שהוא יודע להפריד בין זה לבין הפגנה?” תהה השר.

השר אוחנה התייחס לאירועי האלימות שהיו בסוף השבוע סביב ההפגנות, וטען כי האלימות מגיעה מכל הצדדים.

“חסימות כבישים שהפכו לאופנה הן גם חלק מהאלימות כלפי הציבור”, טען השר לביטחון הפנים. “אני מודאג מהשנאה שאני רואה באוויר. לי באופן אישי יש רושם וסבירות גבוהה שזה ייגמר בדם”.

על מינוי המפכ”ל הבא אמר השר אוחנה: “אני עובד על זה קשה ועדיין אין לי החלטה. יש כמה אפשרויות. אני לא פוסל אף אחד, גם מינוי חיצוני”.

השר אוחנה התייחס גם למשבר בקואליציה ואמר כי אם הקואליציה המתפקדת לדבריו באופן מאוד מוגבל לא תתעשת ותתחיל לעבוד יחד, לא יהיה אפשר לקיים את ההסכם הקואליציוני.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות