“ברוך שפטרנו ממך”: לימור לבנת ויאיר נתניהו התכתשו – והוא נחסם

אבי כץ
|
ה' אב התש"פ / 25.07.2020 22:02
השרה לשעבר לימור לבנת תקפה בחשבון הטוויטר שלה את השר אמיר אוחנה – ויאיר נתניהו התערב: “ברוך שפטרנו ממך בליכוד” • לבנת: לך לעבוד” • יאיר נתניהו: “לכי את! ציבור הבוחרים של הליכוד העיף אותך בבעיטה, ולטעמי מאוחר מדי” • בסוף היא חסמה אותו

השרה לשעבר לימור לבנת שאלה בחשבון הטוויטר שלה את השר אמיר אוחנה: “איך לא הצלחת להוציא מילת גינוי אחת לאנשי לה-פמיליה ששרו שירי הלל ליגאל עמיר בהפגנה בבלפור ב’פגוש את העיתונות’. אף מילה. פחדת על המקום בפריימריס מה? בושה”.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, השיב לה: “שמאלנים קיצונים קוראים במפורש לרצוח את נתניהו. אנרכיסטים שמאלנים ב’הפגנות’ במימון כספי סחר בילדות, פוצצו מכות שוטר שנזקק כעת לניתוח. לכי קיבינימט! ברוך שפטרנו ממך בליכוד”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

לבנת השיבה לו: “עדין נפש שכמוך, אופס, טעית. ממש לא נפטרתם ממני בליכוד. הייתי חברת ליכוד, ותנועת החרות, שנים רבות לפני שאביך הצטרף כחבר, למרות שהוא מבוגר ממני, ואני עדיין חברת ליכוד. לך לעבוד”.

נתניהו הבן לא ויתר: “לכי את! ממה את מתפרנסת באמת חוץ מפנסיה תקציבית בעשרות אלפי שקלים על חשבון הציבור על שנים רבות של 0 תרומה למדינה ו-0 תרומה לימין?!

“ציבור הבוחרים של הליכוד העיף אותך בבעיטה, ולטעמי מאוחר מדי. להיות חבר ליכוד יכול כל אחד שמשלם דמי חבר של 20 ש”ח בשנה. את לא עושה עלי רושם”.

לבנת הגיבה: “כשרת חינוך לשעבר אני מאשרת, המערכת כשלה בחינוך שלו וזה כנראה לא בר תיקון. עם צורת דיבור כזו אין לי שיח. אני חוסמת”.