השר אמיר אוחנה על בחירות מס’ 4: העם לא יסבול את זה

השר לביטחון הפנים: "נתניהו לא צריך להיות מעורב במינוי המפכ"ל" • על ההפגנות של השמאל בבלפור: "צריך להתנהל בשוויון כלפי כל המפגינים"
חרדים 10
ה' אב התש"פ / 25.07.2020 21:40

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר היום, בריאיון שהעניק ל’פגוש את העיתונות’ כי ראש הממשלה לא צריך להיות מעורב במינוי מפכ”ל המשטרה.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

אוחנה ציין כי נוכח התיקים הפליליים הפתוחים נגד נתניהו הוא לא צריך לעסוק במינוי המפקד למשטרה, והוסיף כי גם כשמינה ממלא מקום לפרקליט המדינה, הוא לא נועץ בו.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

לדבריו, הוא מקווה שכחול לבן לא ישימו רגליים למינוי שהוא יציג, וכן ש”אם כל מועמד שהוא יביא ייראה בעיניהם חשוד אז זו תהיה בעיה”.

הוא הדגיש: “האתגר הכי גדול הוא המאבק בקורונה ועל כן הממשלה צריכה להקדיש את מרב המאמצים לעניין הזה”.

אוחנה אמר כי הוא מתנגד לבחירות בקרוב משום ש”הציבור לא יסבול את זה”, אבל קובע כי אי אפשר להעביר תקציב דו שנתי נוכח המצב הכלכלי, זאת חרף העובדה שבכירים באוצר מאמינים כי אין שום מניעה כזאת.

על הפגנות השמאל מול בית ראש הממשלה בירושלים ובתל אביב אמר אוחנה כי הוא מאמין שיש לנהוג בשוויון כלפי כלל המפגינים. “הנחיתי את המשטרה לנהוג בשיקול דעת, אני מצפה שהיא תפעל בשוויון. בכל מקרה שבו תהיה הפעלת אלימות שלא לצורך על ידי שוטר – אני מצפה לטיפול משמעתי מהיר וחד”.

אוחנה הדגיש שנתניהו מעולם לא פנה אליו ולא ביקש ממנו דבר באשר להפגנות בירושלים, ואולם אמר שהוא מקבל פניות רבות מתושבים בירושלים שאומרים שחייהם “הפכו לגיהנום בלתי נסבל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות