מביך: אחד מיועצי הרב פרץ הפעיל חשבונות מזויפים כדי להשמיץ?

אבישי גרינצייג, עיתונאי 'גלובס', איתר משתמשים מזויפים בטוויטר שככל הנראה הופעלו על ידי אחד מעוזריו של שר ירושלים • באחד החשבונות הוא עשה שימוש בתמונה של עו"ד ורואה חשבון
אבי כץ
ג' אב התש"פ / 24.07.2020 00:50

אבישי גרינצייג, עיתונאי ביומון הכלכלי ‘גלובס’, איתר משתמשים מזויפים בטוויטר שככל הנראה הופעלו על ידי אחד מעוזריו של שר ירושלים, הרב רפי פרץ.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

אחד הצייצנים מכונה ‘אסף פוזילוב’ – משתמש שמאחוריו אין אדם בעל שם כזה. גרינצייג מדגיש  כי לא מדובר בעיתונאי ‘כאן חדשות’  אסף פוזיילוב.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

תמונת הפרופיל שבה השתמש ‘פוזילוב’ שייכת לאדם אחר.

גרינצייג בחשבון הטוויטר שלו: “שימוש באמצעים טבעיים מתקדמים של חדשות גרינצייג חשף כי מדובר בתמונה של עו”ד ורו”ח אסף פרץ. כך ממש. אך בכך אין די.

“בשיחה של פרץ עם תחקירן חדשות גרינצייג, הופתע פרץ עד מאוד לשמוע כי מר ‘פוזילוב’ עושה שימוש בתמונתו. מר פרץ, שהוא כאמור עו”ד ורו”ח, הכחיש כל קשר לפייק המוזר”.

עיון בציוציו של ‘פוזילוב’ העלה כי האיש הוא מעריץ נלהב של השר לענייני ירושלים ומלא בוז כלפי שותפיו לשעבר – מוטי יוגב, בצלאל סמוטריץ’, נפתלי בנט ואיילת שקד.

“כמו כן”, כותב גרינצייג, “מר ‘פוזילוב’ באחד מציוצי האהדה לפרץ, מציין שהוא עצמו איננו מזרחי. האם הוא שכח ששם המשפחה פוזילוב הגיע מיהדות בוכרה? אתמהה. האם התבלבל בין יוזרים פייק נוספים?”

גרינצייג הציג מקרים בהם ‘פוזילוב” צייץ בסגנון כתיבה דומה לסגנון של אחד מעוזריו של השר לענייני ירושלים.

 

בהמשך הציג גרינצייג משתמש נוסף: “בעקבות פרסום התחקיר עטור הפרסים בחדשות גרינצייג, תיכף ומיד נסגר החשבון של מר ‘פוזילוב’. אלא שבכך אין די. מסתבר שלרב רפי פרץ יש מעריץ נלהב נוסף. שמו ‘עפיפון’.

“מה נאמר ומה נדבר? זה שמו. עפיפון כמו מר פוזילוב, מעריץ דגול של הרב רפי פרץ. כמו מר פוזילוב, גם הוא מלכלך על שותפיו לשעבר של פרץ.

“ובכן, מחקר פילולוגי של חדשות גרינצייג מצא התאמות מאוד מעניינות בין מר עפיפון לבין יועצו של השר פרץ. ראו דוגמה. משום מה, שניהם כותבים ‘כניראה'”.

גרינתייג הוסיף: “אפשר להביא עוד השוואות והוכחות פילולוגיות לא בלתי מעניינות לקשר בין עפיפון לבין היועץ. אך נחסוך זאת מכם בשלב זה. על כל פנים, פניתי אל יועץ השר. הוא בחר שלא להגיב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אכן מיבך
    24/07/2020 07:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פרשייה מוזרה
    לא זו של היועץ, אלא הבחירות הפוליטיות המשונות של הממונה עליו. כואב ומביך.