לאחר חיסול בסוריה: צה”ל מתגבר כוחות בשל מתיחות עם חיזבאללה

אנשי חיזבאללה הפיצו סרטון שבו נראית חוליית טרור נערכת לירי ודווח כי הארגון העלה את הכוננות • חבר פרלמנט לבנוני מטעם חיזבאללה: לא מתאים שהארגון יגיב מתוך שטח לבנון
חרדים 10
ב' אב התש"פ / 23.07.2020 12:35

לאור המתיחות באזור הצפון, שהחלה עם חיסולו של מחבל חיזבאללה בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה – בצה”ל החליטו לתגבר כוחות באופן נקודתי.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

אנשי חיזבאללה הפיצו סרטון שבו נראית חוליית טרור נערכת לירי ודווח כי הארגון העלה את הכוננות.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

דיפלומט בבירת לבנון העריך בשיחה עם ‘כאן חדשות’ כי חיזבאללה “יגיב בוודאות” על מותו של המחבל בתקיפה בסוריה, אך “התגובה תהיה מוגבלת”. זאת כיוון שבארגון הטרור לא מעוניינים בעימות נרחב עם ישראל.

הדיפלומט ציין כי אינו סבור שחיזבאללה ינסה להשתמש בתקרית הזו ובתגובה הצפויה שלו כדי להסיט את תשומת הלב מהמשבר הפוליטי והכלכלי החמור במדינה.

ב’כאן חדשות’ צוטט הבוקר  חבר פרלמנט לבנוני מטעם חיזבאללה: “בצל התנאים הכלכליים במדינה והניסיונות לפרק את חיזבאללה מנשקו – לא מתאים שהארגון יגיב מתוך שטח לבנון, ובייחוד שההרוג מת בסוריה. חיזבאללה יגיב בצורה שלא תסית את העם הלבנוני נגדו. לא ניתן את הקלף הזה למתנגדינו”.

בעיתון א-שרק אל-אווסט הפרו סעודי ציטטו הבוקר גורמים לבנוניים שטענו כי חיזבאללה החליט להגיב בהתאם למשוואה שנסראללה הציב בשנה שעברה – תגובה של חיזבאללה מלבנון על כל פגיעה של ישראל במחבלי הארגון בסוריה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות