השר דודי אמסלם: כחול לבן רמאים וחצופים, אתם שקרנים כמו לפיד

השר דודי אמסלם תקף את תמיכת כחול לבן בהצעת החוק שאוסרת טיפולי המרה - בניגוד להסכם הקואליציוני: "מרמים אותנו בלי בושה" • ''לי קוראים דוד אמסלם. גדלתי בקרית מלאכי. יש לי את הכללים שלי. לנו יש בבסיס חברות יושר והגינות. לכם אין דבר כזה"
אריה ריבקינד
א' אב התש"פ / 22.07.2020 16:46

שר הסייבר דודי אמסלם, המכהן גם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת, תקף אחר הצהרים (רביעי)  בחריפות את מפלגת כחול לבן על שהפרה מוקדם יותר את המשמעת הקואליציונית ותמכה בהצעת החוק של מרצ האוסרת טיפולי המרה.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

”אתם יושבים פה ומרמים אותנו בלי בושה”, תקף אמסלם. “חוצפה ועזות מצח של כחול לבן. סכמנו שההצעה הזאת לא עולה. אתם שקרנים כמו לפיד. שלוש דקות לפני הצבעה אתם מודיעים לי שאתם מצביעים עם האופוזיציה. המקום שלכם שם. זו חוצפה ושקר”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

הוא הוסיף: ”לי קוראים דוד אמסלם. גדלתי בקרית מלאכי. יש לי את הכללים שלי. לנו יש בבסיס חברות יושר והגינות. לכם אין דבר כזה. אתה ניסנקורן גרמת לכך שנכשלנו בהצבעה. אם הליכוד היה ערוך, ההצבעה היתה עוברת”.

אמסלם המשיך: “אני מתבייש במה שעשיתם, אתם מתנהגים בחוסר הגינות. סיכמנו בוועדת השרים שזה לא עולה. כחול לבן סודקים את הקואליציה ומובילים לבחירות”.

שר המשפטים מכחול לבן, אבי ניסנקורן, הגיב: “ראש הממשלה ידע על עמדת כחול לבן לפני כמה שעות, דרעי ידע, גפני ידע, מיקי זוהר ידע וחשבתי שגם אתה יודע”.

אמסלם: “אולי הודעת לכולם רק שכחת להודיע לאדם שסיכם איתך את העניין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד
    22/07/2020 18:29
    ע
  1. אמסלם יהודי יקר