ח”כ מהאופוזיציה הטריל את מזכיר הממשלה: ‘להוציא השרים לחל”ת’

ח״כ יואל רזבוזוב מיש עתיד פנה היום למזכיר הממשלה בדרישה: "להגדיר את הממשלה כעסק לא חיוני ולהוציא את כל השרים לחופשה ללא תשלום. זהו צעד ראשון וחשוב בהתמודדות עם נגיף הקורונה ובהבראת המשק"
אריה ריבקינד
כ"ט תמוז התש"פ / 21.07.2020 15:52

ח״כ יואל רזבוזוב מיש עתיד פנה היום (שלישי) אל מזכיר הממשלה צחי ברוורמן, בדרישה להגדיר את הממשלה כעסק לא חיוני – ולהוציא באופן מיידי את כל השרים לחל״ת.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

רזבוזוב כתב: ”כבר תקופה ארוכה שהממשלה המנופחת ביותר בעולם המערבי נכשלת במתן פתרונות מספקים בטיפול בנגיף הקורונה, גם בפן הבריאותי אבל בעיקר בפן הכלכלי.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

”ישנם כ-900 אלף מובטלים במשק ומאות אלפי עצמאים שנמצאים כרגע בהשבתה מוחלטת כתוצאה מהחלטות הממשלה. הממשלה אחראית באופן ישיר לנתונים הללו, כיוון שהיא סוגרת את הענפים האלה באופן רוחבי, על סמך תחושות בטן, ללא שום התבססות על נתונים”.

ח”כ רזבוזוב הוסיף: ”הממשלה לא מספקת פיצוי כספי מספק עבור כל אותם המובטלים והעצמאים אשר נקלעו למצב הזה בעקבות ההחלטות הרוחביות של הממשלה. קיימת הרגשה כללית בעם של ניתוק מוחלט בין הממשלה לבין העם.

”כל הניסיונות של הכנסת, דרך ועדת הקורונה, להציל את הממשלה הזאת מעצמה, נתקלים בהתנגדות ובשיטות הפחדה של מאפיה. הממשלה מנסה להשתיק את הוועדה, להדיח את יושבת הראש ולרוקן את הוועדה מתוכן.

”על כן, הריני פונה אליך בשם מיליוני אזרחים במדינת ישראל אשר מאסו במצב, ודורש ממך להגדיר את הממשלה כעסק לא חיוני, ולהוציא באופן מיידי את כל השרים לחל״ת. זהו צעד ראשון וחשוב בהתמודדות עם נגיף הקורונה ובהבראת המשק הישראלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות