ועדת הקורונה אישרה פה אחד: חופי הים והבריכות יישארו פתוחים

ועדת הקורונה החריגה את החופים והבריכות • ממתינה להסדר עם הממשלה כדי לאשר למסעדות לפעול במתווה מצומצם • בתי הספר של החופש הגדול יפעלו לפחות עד יום חמישי
אריה ריבקינד
כ"ח תמוז התש"פ / 20.07.2020 17:39

הוועדה המיוחדת להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה היום (שני) פה אחד את ההחרגה של חופי הים והבריכות בסופי שבוע – כדי שיישארו פתוחים בימים אלה.

שווה לבדוק: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

הממשלה אמורה להצביע הערב על צו חדש הנוגע לאפשרות לפתוח מסעדות באופן חלקי ולא לסגור אותן לחלוטין כפי שתוכנן.

הערב תתכנס שוב הוועדה כדי להצביע על נושא המסעדות, בהתאם למגעים מול משרד הבריאות.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

גורמים בוועדה אמרו כי במידה והממשלה לא תביא החלטה חדשה – תתקיים הצבעה שמטרתה למנוע סגירה מוחלטת של המסעדות ומעבר למצב של משלוחים בלבד.

יו”ר ועדת הקורונה, ח”כ יפעת שאשא-ביטון הבהירה כי לגבי ענפים אחרים מתנהל שיח עם הממשלה. “לא נצביע על מה שטרם הוסכם”, הבהירה.

שר המדע והטכנולוגיה, יזהר שי, אמר במהלך הישיבה: “לפי מערכת הבריאות מציאות של 750 חולים קשים, תביא לקריסה. ולכן כל ההקלות, הם בתנאי שלא נגיע לכך”.

הוא הוסיף: “חשוב לזכור כי כמות החולים הקשים הכפילה את עצמה פעמיים בחודש האחרון. החלטות הממשלה נועדו להפחית את כמות החולים הקשים הללו – בעוד חודש מהיום”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר בני גנץ החליטו הבוקר כי בתי הספר של החופש הגדול ימשיכו לפעול עד יום חמישי. השניים קיימו דיון על מתווה פעילות מערכת החינוך בהשתתפות שרי החינוך, המדע והטכנולוגיה, ראש המל”ל, מנכ”ל משרד הבריאות ובכירים אחרים.

הערכת מצב נוספת תתקיים ביום בחמישי, כשהחלופות שעל הפרק הן סגירה של כל מערכת החינוך או סגירה של כיתות ג’ וד’ והשארת ילדי הגנים וכיתות א’ וב’ בבתי הספר של החופש הגדול.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שאלה
    20/07/2020 23:08
    חנן
  1. מה אם בתי הכנסת למה רק עשרה גם שם האחוזים נמוכים (מזכיר בתי כנסת מקוואות וישיבות רק4.8 כולם ביחד שזה בלוף אחד לא קשור לשני..)