‘תתביישו’: רבע שעה לפני האירוסין של המורחק קרה הדבר האכזרי הזה

אלוף פיקוד מרכז ביטל היתר שניתן למורחק מנהלי להגיע לאירוע האירוסין שלו - רבע שעה לפני היציאה לאירוע • אביו: "לשלוח דבר כזה רבע שעה לפני אירוע? רשעות וטיפשות גדולה" • מנכ"ל חוננו: "מי יעצור את האנרכיה המגעילה והאכזרית הזו?"
חיים טוויל
כ"ח תמוז התש"פ / 20.07.2020 14:11

אלוף פיקוד מרכז, תמיר ידעי, ביטל היתר שניתן למורחק מנהלי להגיע לאירוע האירוסין שלו בשומרון  – רבע שעה לפני היציאה לאירוע.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

המורחק, אשר היה צפוי להתארס אמש (ראשון) באירוע ביישוב בשומרון, בביתה של ארוסתו, הגיש לפני כשבוע בקשה מסודרת בה ביקש היתר מיוחד לקיים את האירוע.

סובלים ממחלות רקע? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

אלוף הפיקוד אישר את כניסתו של המורחק לשומרון בנסיעה ישירה ולשעות קצובות.

להפתעת המורחק ובני משפחתו אתמול, רבע שעה לפני היציאה לאירוע קיבלו מכתב אשר מבטל באופן פתאומי את ההיתר לקיום האירוע.

אביו של המורחק: “בושה וחרפה לקבל במדינת העם היהודי צו דרקוני ואנטישימי כזה. לא היה כדבר כזה! פשוט תתביישו לכם לשלוח לי דבר כזה, רבע שעה! לפני שיוצאים למסיבת אירוסין.

“זה מזכיר לי גזרות של השונאים הגדולים של עם ישראל. חשבתי שכבר סיימנו איתם. אתם לא מבינים שבתפיסה העקומה שלכם אתם רק מרחיקים את הנוער מאהבת המדינה היקרה שלנו. רשעות שאין כמוה, וטיפשות גדולה”.

שמואל (זנגי) מידד מנכ”ל ארגון חוננו המסייע לצעיר: “שיטת הצווים המינהליים היא רעה חולה תמיד. הציבור עדיין לא הפנים אותה כי הם עדיין לא הגיעו אל האיש ברחוב, אבל המדרון חלחלק ותלול מאד. הפעם התופעה יצאה מכל פרופורציה. מי יעצור את האנרכיה המגעילה והאכזרית הזו?”

ח”כ בצלאל סמוטריץ הגיב על ביטול האירוע: “ביטול היתר לאירוע אירוסין של צעיר יהודי בשומרון דקות לפני היציאה לאירוע הוא איוולת. התנהלות גורמי הביטחון בסוגיית צווי ההגבלה כנגד נערים יהודים צריכה להטריד כל מי שזכויות אדם חשובות לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות