הבלשים זינקו מהרכבים באמצע הכביש ועצרו את גנבי הסוסים • צפו

גנבו בכמה הזדמנויות עיזים וסוסים, יחד עם נהג שהפר בידוד ונעצרו על ידי בלשי משמר הגבול בנסיעה באמצע הכביש • במקרה אחד ניסו השניים לגנוב כמאה עיזים משטח מרעה
חיים טוויל
כ"ח תמוז התש"פ / 20.07.2020 10:41

חקירה של בלשי היחידה המרכזית של מג”ב לטיפול בעבירות חקלאיות הובילה את חטיבת התביעות של המשטרה להגיש כתב אישום נגד שניים שגנבו ב-4 מקרים  צאן וסוסים.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

השניים נעצרו לפני כשלושה שבועות, לאחר שגנבו ממרעה סמוך למג’דל כרום שני סוסים אותם התכוונו למכור ביו”ש.

הנאשמים, שתכננו לגנוב שישה סוסים באותו ערב, הצליחו לגנוב רק שני סוסים איתם צעדו למרחק של מספר קילומטרים, עד שהגיעו לרכב עם קרון להובלת סוסים שהמתין להם.

לחצו כאן: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

השוטרים התחקו אחר השניים, תוך תיעוד הובלת הסוסים רגלית על כביש 85 שבצפון הארץ, עד לצומת נחף – שם המתין להם הנהג שעל רכבו הועמסו הסוסים. מדובר בנהג  שהפר בידוד, מאחר שנחשף לחולה קורונה מאומת.

השלושה נעצרו בפעילות מהירה ומקצועית של השוטרים בזמן שהיו בדרכם לכפר נין הסמוך לעפולה, והסוסים בשווי מוערך של כ-10,000 ש”ח אותרו.

כתב האישום שהוגש בשבוע שעבר בבית משפט השלום בעכו מפרט עוד 3 אישומים של גניבת צאן וסוסים, ביניהם מקרה שהתרחש לפני כשלושה שבועות  שבו הגיעו שני הנאשמים לדיר במועצה המקומית שעב, ממנו גנבו 4 כבשים בשווי מוערך של כ-8,000 ש”ח – ודחסו אותם לתא המטען של רכבם בצפיפות ודוחק, דבר שגרם לכבשים לקשיי נשימה וויסות חום גופם.

באישום נוסף מפורט מקרה מלפני יותר מחושש, בו ניסו השניים לגנוב כמאה עיזים משטח מרעה במושב ביודפת. שני תושבי סחנין שהבחינו בהם הבריחו אותם והם נטשו את העיזים ונמלטו.

השניים, תושבי בית שאן וכאוכב אבו אלהיג’א, בשנות ה-40 לחייהם, נעצרו בפעילות משמר הגבול באמצע הכביש – ובכתב האישום מיוחסים להם בין היתר אישומים של גניבה, הסגת גבול והתעללות בבעלי חיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות