וירטואלי או בנוכחות כולם? בחב”ד דנים: איך יהיה ‘כינוס השלוחים’

בחב"ד נבדקים כמה מסלולים במקביל לקראת כינוס השלוחים העולמי: מתכונת וירטואלית מלאה, כינוס שיתקיים בחלקו בצורה פיזית ובחלקו בצורה וירטואלית, וכינוס שיתקיים כמידי שנה, בנוכחות כל השלוחים • הנהלת הכינוס: כל האופציות פתוחות בפני הועדה המארגנת"
נתן פרל
כ"ח תמוז התש"פ / 20.07.2020 09:39

האם גם השנה יקיימו שליחי חב”ד את ‘כינוס השלוחים העולמי’ בניו יורק? ב’מרכז לענייני חינוך’, הגוף הממונה על שליחי חב”ד בתבל כבר החלו ההכנות ל’כינוס השלוחים העולמי תשפ”א”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

במכתב ששיגר הרב משה קוטלרסקי, העומד בראש הנהלת הכינוס, לשלוחים בעולם, הוא כותב כי הנהלת הכינוס, יחד עם ועד השלוחים המסייע להפקה והמחלקות השונות ב’מרכז לענייני חינוך’, עומדים בקשר רציף עם רבני חב”ד, רופאים, ואנשי מקצוע בתחום הרפואה והבטיחות – כדי להכין את הכינוס.

 לחצו כאן:  ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

הוא מבהיר: “כמה מסלולים נבדקים במקביל, בהתאם לעדכונים ולהתפתחויות במצב העולמי בעידן מגיפת הקורונה: כינוס שיתקיים במתכונת וירטואלית מלאה; כינוס שיתקיים בחלקו בצורה פיזית ובחלקו בצורה וירטואלית; כינוס שיתקיים כמידי שנה, בנוכחות כלל השלוחים” – במרכז חב”ד העולמי.

הרב קוטלרסקי הוסיף:  “דבר אחד אנו כן יכולים לומר בפה מלא, בלי נדר ובעזרת ה’, בכל מצב שיהיה ובאיזה אופן שיהיה, כינוס השלוחים העולמי תשפ”א יתקיים, במתכונת מלאה, סביב שבת מברכים החודש כסלו”.

הוא ממשיך: “מטבע הדברים, קשה עד בלתי אפשרי לקבוע מסמרות בשעה זו, ולכן כל האופציות פתוחות בפני הועדה המארגנת. רעיונות שונים מונחים על השולחן, כגון כינוסים איזורים בכל מדינה ומדינה, וחיבור באופן וירטואלי למושבים הכלליים; או כינוס ממשי למי שכן יוכל להגיע באופן המותר והבטוח ללא שום ספק ספיקא של פיקוח נפש, וכינוס וירטואלי בו זמנית לאלו שלא יוכלו להגיע בצורה פיזית, וכדומה.

“בין אם תהיה זו תוכנית אחת כללית, או תוכניות איזוריות, וחיבור בצורה וירטואלית לפי אזורי זמן, הכל ייערך תחת הדרכה קפדנית ואישור מלא של רבנים מורי הוראה מאנ”ש, רופאים מומחים בעלי שם, רשויות העיר והמדינה ומחלקות הבריאות והביטחון בניו יורק המארחת, וליווי צמוד של ד”ר ר’ אלי’ רוזן  וצוות הרופאים ואנשי הרפואה מארגון ‘גדליה’, העושים לילות כימים לרווחת ולבריאות תושבי שכונת קראון הייטס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות