פרקליטו הפורש של נתניהו חושב שזה מה שצריך להטריד אותו מאוד

עורך הדין מיכה פטמן, שייצג עד לאחרונה את נתניהו: "ראש הממשלה הוא האדם היחידי שכרגע אין לו הגנה" • בסביבת נתניהו ישנה מחלוקת סביב הופעתו של עורך הדין יוסי שגב במשפט
חרדים 10
כ"ח תמוז התש"פ / 19.07.2020 23:35

בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מחפשים פתרונות חדשים לסוגיית המימון של הסנגורים, לאחר שניתן היה להבין היום מראש ההרכב של השופטים, כי העדר או קיומו של מימון אינו מעניינו של בית המשפט – ולא תהיה עוד סובלנות לשינויי סניגורים ובקשות דחייה.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

עורך הדין מיכה פטמן, שייצג עד לאחרונה את ראש הממשלה, אמר בריאיון שהעניק ל’כאן חדשות’, כי בסופו של דבר המשפט יערך, בניגוד לדעת הפרקליטות, מספר שנים, והוסיף כי על נתניהו לדאוג מכך שאין לו ייצוג קבוע: “ראש הממשלה הוא האדם היחידי שכרגע אין לו הגנה. העובדה שאין לו עורך דין קבוע צריכה להטריד אותו”.

לחצו כאן: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

על בעיית המימון שבגינה פרש – אמר: “אני לא נכנס לכיס של אף אחד, אני חייב להגיד ביושר שכל עורכי הדין שטיפלו בראש הממשלה היו בטוחים שנקבל היתר למימון. לא ביקשנו כסף ציבורי”.

לפי הדיווח, בסביבת ראש הממשלה ישנה מחלוקת סביב הופעתו הראשונה של עורך הדין יוסי שגב היום במשפט – ואפשרות של סיום תפקידו מונחת על הפרק.

עורך הדין שגב אמר בתגובה: “שוחחתי עם ראש הממשלה והוא הבהיר כי אינו מתכוון לפטר, בסופו של דבר קיבלנו במידה רבה מה שרצינו שכן המשפט יתחיל בעוד שישה חודשים, כך שאיני מבין על מה אי שביעות הרצון הנטענת מצד אחרים”.

עורך הדין פטמן אמר, כי בניגוד לסניגורים של הנאשמים האחרים, סניגורו של נתניהו היום לא היה מוכן, אך אי אפשר היה לצפות שיהיה מוכן משום שכמות החומר עצומה – וצריך זמן להתכונן אליה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות