עמית סגל: “גנץ פוחד מנתניהו וביבי בז לגנץ” • והאם צפוי מרד בליכוד?

הפרשן הבכיר של חדשות 12 סבור כי ראש הממשלה נכשל בטיפול במחלת הקורונה, בשל המריבות עם גנץ • "גנץ פוחד מנתניהו ונתניהו בז לגנץ" • על חסימת יאיר נתניהו בטוויטר: "הוא עבר את הגבול לדעתי" • ומה דעתו על מרד אפשרי בליכוד?
קובי פינדרוס
כ"ז תמוז התש"פ / 18.07.2020 22:03

הפרשן המדיני של חדשות 12, עמית סגל, התארח ביום שישי בתכנית האירוח של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ – ואמר: “נתניהו נכשל בטיפול בקורונה. אין שאלה בכלל”.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

סגל התייחס לתפקוד הלוקה של הממשלה הנוכחית בטיפול במשבר: “הרוב המוחלט של אזרחי המדינה, גם אלה בימין שלא סובלים את בני גנץ וגם מי שבשמאל ומתעב את ביבי, אמרו ‘זה זמן חירום, צריך לשלב ידיים’. הטרגדיה היא שלא רק שזה לא עזר, זה הפריע. זה קורה כי זו ממשלה מאוד מסורבלת של שני ראשי ממשלה. כשכבר היה אור אדום מהגל השני, גנץ ונתניהו היו עסוקים בלריב”.

לדבריו, “גנץ פוחד מנתניהו ונתניהו בז לגנץ. הוא אדם שהגיע לפוליטיקה לפני שתי דקות והוא ניצב מול הפוליטיקאי הטוב ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל כשברקע כולם אומרים לו שנתניהו לא יקיים את ההבטחות שלו”.

סגל נשאל האם גנץ מתחרט – והשיב: “בלשכת גנץ מכחישים, אבל מישהו בסביבתו אמר שאם גנץ היה יכול לחזור אחורה, הוא היה מוותר על כל הפוליטיקה. הוא לא צריך ולא מאמין בזה. למרות זאת, יש לו תקווה. הוא בכל זאת האדם ה-13 בישראל שנשבע אמונים לראשות הממשלה”.

הפרשן הבכיר נשאל מדוע חסם את יאיר נתניהו בטוויטר – וענה: “לא נוח לי לדבר עליו, לא על שרה ולא על רויטל גנץ. אני חושב שראש ממשלה צריך להימדד בהתאם לביצועים שלו ואני לא מסקר בני משפחה אף פעם… הוא עבר את הגבול לדעתי. אתה לא יכול להגיד שכדי להתקבל לערוץ 12 צריך להיות רשע וטיפש. מעבר לזה, כל כך לא חשוב מה חושב יאיר נתניהו”.

האם ישנה אפשרות למרד בתוך הליכוד?

“אני חושב שהדרך ארוכה וצריך שיקרה משהו קיצוני, אבל הקורונה משנה את כל סדרי העולם. אני חושב שזה האתגר הכי גדול שהיה לנתניהו בקריירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוא צודק
    18/07/2020 22:46
    יוני
  1. אי אפשר לפעול כשיש מי שקושר לך את הידיים.
    במציאות, הקואליציה הזו לא הומוגנית, וזה מאד מפריע בעשייה.