לפיד כתב שקר, ויועז הנדל הגיב: “פעם אחת בחייך תבדוק ואז תדבר”

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, תקף הבוקר את החלטות הממשלה - וכתב: "שורה תחתונה של ההנחיות: אסור להפגין נגד נתניהו" • ליברמן: "רה"מ והרזרבי נכנעו שוב לגחמות של ש"ס ויהדות התורה"
אריה ריבקינד
כ"ה תמוז התש"פ / 17.07.2020 13:15

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יאיר לפיד, תקף הבוקר (שישי) את החלטות הממשלה שהתקבלו הלילה על סגר בסופי שבוע והגבלות חדשות.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

“הממשלה המנותקת הזו יצאה מדעתה. מדינה שלמה מנסה להבין את ההנחיות לסוף השבוע, ולא מצליחה”, כתב לפיד בחשבון הטוויטר שלו. “מדינה שלמה מנסה להבין למה מקבלים החלטות באמצע הלילה בלי שום נתונים, ולא מצליחה. מדינה שלמה מנסה להבין למה מתעלמים מרופאים וכלכלנים שאומרים שמדובר בטירוף מערכות ולא מצליחה”.

לפיד הוסיף: “שורה תחתונה של ההנחיות: אסור להפגין נגד נתניהו”.

שר התקשורת יועז הנדל הגיב לו: “מותר להפגין אפילו הדגשנו את זה בישיבת ממשלה. פעם אחת בחייך תבדוק ואז תדבר”.

גם יו”ר ישראל ביתנו תקף את החלטות הממשלה – וצייץ: “אין שום נתון שמראה כי התקהלויות בסופי שבוע הן גדולות יותר מאמצע השבוע ושקצב ההדבקה בהן הוא גבוה יותר. ולכן אין שום הצדקה והיגיון להגבלות בסופי שבוע, אלא אם ההיגיון שמאחורי ההחלטה זה שדרעי אמר לביבי שצריך לסגור, ורה”מ והרזרבי נכנעו שוב לגחמות של ש”ס ויהדות התורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר לפיד ובנץ מתאמנים את הממשלה
    19/07/2020 11:57
    אני
  1. יועז. סוף סוף גילית את האמת עך יאיר לפיד. מטרה אחת בידיו להפיל את הממשלה כי טובה היא. כן. טובה היא. וטוב ביבי ראש הממשלה לעם ישראל. תמיד אנחנו מזכירים את יציאת מצרים
    והמדע היה ומגיע לא לעם אלא למשה רבינו ועלינו העם. והשב”כ קבע כי עם ישראל קשה עורף הוא. אז מה השתנה מאז ועד היום. כלום ועלינו אז ועלינו היום. ןהקב”ה נתן בידי משה כוח וביבי נתניהו. כן אני מאמינה בכך. הוי לנו הלצרינו האם נהיינו ככל הגויים. די. הגיע הזמן לאחדות אמיתית. וגם גנץ הוא בפנים ויאיר בחוץ המתקיים מטרפדים את מעשיו של נתניהו. וזאת על מנת להפיל אותו. נו באמת…..