בנט לחיילים: “תרימו ראש, זה לא נגמר” • אריאל: “לטהר את עזה”

שר הכלכלה נפתלי בנט: חיילים, בכל מקום שאתם: זה לא נגמר • את הביקורת והפקת לקחים ביקש לדחות: על הכל נדבר, כשיהיה הזמן לדבר • השר אריאל: "צריך להיכנס קרקעית לעזה ולנטרל את האיום הרקטי" • על נתניהו: צריך לתקוף, לא לדבר
אליעזר היון
ז' אב התשע"ד / 03.08.2014 12:23

“זה עדיין לא נגמר”, זהו המסר אותו מבקש הבוקר נפתלי בנט להעביר לחיילי צה”ל באמצעות דף הפייסבוק שלו תחת הכותרת “תרימו ראש”.

“חיילים, בכל מקום שאתם: זה לא נגמר. אלה הרגעים שבהם קיימת הסכנה לשאננות, לנפילת מתח, לירידה בדריכות”.

שר הכלכה משבח את חיילי צה”ל: “הוכחתם גבורה, נחישות, חתירה למגע ורעות. אתם דור לוחמים שמביא כבוד למורשת הגבורה של עם ישראל. אנחנו אוהבים אתכם וגאים בכם”.

ביחס לביקורת, ולהפקת לקחים מן המלחמה מרמז בנט “על הכל נדבר, כשיהיה הזמן לדבר”.

השר אריאל: צריך מבצע קרקעי בעזה לנטרול הרקטות

בתוך כך מתח שר הבינוי והשיכון במשדר באתר וואלה ביקורת חריפה על החלטת הקבינט, וקרא “ללכת לטיהור הרצועה ממחבלים, להיכנס ולעשות את מה שצריך בכל מקום שצה”ל מזהה בו רקטות”.

לדבריו צריך להיכנס לחלקים משמעותיים יותר ברצועה ולנטרל את האיום הרקטי. אריאל גם מתח ביקורת על ראש הממשלה נתניהו ואמר גלויות “צריך לתקוף, לא לדבר”.

ביחס לאיום המנהרות אמר אריאל “את השמדת המנהרות אנחנו גומרים עוד יום או עוד יומיים, חסר לנו מודיעין כפי שכולנו מבינים היום. הזהרנו לפני תשע שנים שיהיה פחות מודיעין. זה היה ללעג ולקלס, זה היה ברור, וזה לא הביא לנו שום דבר טוב חוץ ממה שאנחנו רואים. המנהרות זה עניין של מאות ואלפי עובדים ואנחנו חסרי מודיעין בצורה מסוימת. אני מאוד מעריך את המודיעין ואת השב”כ, אבל חסר מודיעין. נעשו פה דברים חשובים: המנהרות ירד מסדר היום, אבל אני לא יודע אם בעודנו מדברים לא חופרים את המנהרה הבאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיילים הנהרגים על קידוש השם יש להם שכר רב בגן עדן
    03/08/2014 14:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. באתי להתחנן בפני נשים, אלה ההולכות בבגדים צמודים וצרים וגם קצרים ומושכות את עיני האנשים ומביאות אותם שלא במודע לידי החטא החמור ביותר . והן נודע מה שכתבו חז״ל שכל אשה ההולכת בצניעות תזכה שבניה יהיו גדולים בתורה וביראה, וכן להפך ח”ו . והאם בדור אשר כזה שבעוונותינו הרבים רבים וטובים נופלים ויוצאים מדרך הישרה , ואסונות נוראים פוקדים את בתי ישראל, חיילים מתים, תינוקות מתים בעריסותיהם, אמהות צעירות מסתלקות בחטף ומניחות יתומים ועוללים רכים, אנחנו ממש ערב הגאולה! תתחילו לפחד! העל אלה גם לא נבכה וגם לא נעשה חשבון נפש? “הָסִירוּ אֶת אֱלֹהֵי הַנֵּכָר אֲשֶׁר בְּקִרְבְּכֶם וְהַטּוּ אֶת לְבַבְכֶם אֶל ד’ אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל!

    “תודה לקל הבורא עולם, על כל הניסים, כולנו קוראים תהלים כל יום, גם יש לומר מיד אחרי תפילת שחרית, את תפילת “אחינו” וכן פרקי התהילים כ” פ”ג, קכ”ב, ק”ל, קמ”ב. נקוה שבעזרת השם ית’ שמו, רק יגמר הכל מהר בבשורות טובות, וכולם ישובו לביתם בקרוב.

    “גם היום יש להזהר מלהתחבר לרשעים” כך מתריע הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק קלמנוביץ שליט”א. בשיחה נדירה אותה מסר הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק קלמנוביץ שליט”א הממעט לצאת מביתו ולשאת דברים בציבור. הפעם חרג ממנהגו ומסר שיחה בבית המדרש תלמידי ישיבת פוניבז’ צעירים בעיר.

    פתח ואמר הגרי”י, “עלינו להבדל מהשפעתו הרעה של השלטון הכפרני, שכדברי הגר”ח זיע”א ‘תכליתו של הציונים היא רק לעקור את יסודי הדת’. כיום הדבר כבר בולט, כמו שציין רבי אלחנן וסרמן ז”ל הי”ד שלפני הגאולה הערב רב ישלוט וישפיל את תלמידי החכמים האמיתיים, ועליהם כיוון החפץ חיים ז”ל שהם מזרע עמלק.על כן צריכה להיות הכרה חזקה בקרב בני תורה, להתרחק מהשפעתם הרעה של השלטונות. “וכיון ועיקר כוחו של השלטון הזה זה הצבא”, וכפי שהתבטא אותו רשע (ראש הממשלה דאז דוד ב.ג. שהצבא הוא ‘בית חינוך טוב’ מ.ו.), ואם כך ודאי כעת בשעת מלחמה צריכים אנו להתחזק בעצמנו היטב בכל כוחינו, שלא להתחבר אליהם לא באופן מעשי ואף לא באופן רגשי.

    התפילה שצריכה להיות עליהם היא רק על פי גדרי התורה. כפי שהעידו מהסטייפלר זצ”ל שאמר שהתפילה עליהם צריכה להיות רק מכיון שיש שם לפעמים גם “ערליכע יידן” (יהודים הגונים. מ.ו.). “כל שיקולי המנהיגים שלהם אינם טהורים”, ובודאי אינם על פי תורה ומתוך זלזול בחיי אדם. ואשר לחיילים, כבר פסק החפץ חיים ז”ל, שכל שיש בו אפיקורסות ומערער אף על דקדוק אחד מן התורה אינו בכלל עמיתך, ולכן אין חיוב להתפלל עליהם (על חיילים-כופרים). אמנם אם נהרגים על קידוש השם יש להם שכר רב”.