בנט: ”הצמד נתניהו וגנץ חדל מלתפקד. ממשלה מטורללת”

חרדים 10
|
כ"ד תמוז התש"פ / 16.07.2020 19:51
יו”ר ימינה במתקפה חריפה: “זאת הממשלה הכי גרועה בתולדות המדינה. במצב רגיל הממשלה הזאת צריכה לעוף” • “הציבור כולו בתחושה של נוסעים באוטובוס לקראת מצוק, ושני הנהגים מתקוטטים ביניהם וחדלו לתפקד” • “אתם לא נורמלים. אף אחד בציבור לא מבין את ההיגיון שלכם”

יו”ר ימינה ח”כ נפתלי בנט תקף את הממשלה על רקע ההחלטה להטיל סגר בסופי השבוע – בשל הזינוק במניין התחלואה בנגיף הקורונה בישראל.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

שר הביטחון לשעבר תקף בחדשות 12 את הממשלה במילים קשות ביותר: “מפשלים, יורים לכל הכיוונים. זו ממשלה מטורללת, הגרועה ביותר בתולדות המדינה. במצב רגיל – היא הייתה צריכה לעוף”.

הוא עבר להתמקדות אישית בנתניהו וגנץ – ואמר: “הצמד הזה חדל מלתפקד”.

הוא חזר והדגיש כי הממשלה פועלת בקבלת ההחלטות שלה ללא בסיס נתונים ברור: “אני לא מקבל את זה ש-5 חודשים לתוך המגפה אין לנו נתונים, אנחנו מדינת עולם שלישי? אני שואל את ראש הממשלה, שרוצה לסגור את הים – כמה נדבקו בחופים?”

הוא חזר על המסר: “אין פה ניהול, אין פה שקיפות. הציבור לא מטומטם”.

בנט הביע תמיכה בנושא מינוי פרוייקטור מיוחד שישמש כ”מפקד קורונה”, וציין מספר שמות שיכולים לדעתו לעשות עבודה טובה בתפקיד. כשנשאל אם הוא רוצה להתמנות לתפקיד – ענה: “אני לא אהיה הפרוייקטור כי נתניהו חושש ממני. הוא פוחד שאצליח. בגלל הפחדים שלו – הגענו למצב הזה”.

בהודעה שפרסם קודם לכם אמר בנט: “ראשי ממשלת ישראל, השתגעתם? ההחלטה של קבינט הקורונה להטיל סגר נרחב ממחר בבוקר היא מנותקת, חסרת הגיון והרסנית.

“‏בגלל השליפה המטורללת הזו, בשעה האחרונה בוטלו מאות הזמנות למלונות לסופ”ש הקרוב. נזק נורא, ומיותר.

השר לשעבר הוסיף: “גם אם בסוף תשנו את ההחלטה, את הנזק כבר גרמתם למאות בעלי מסעדות ומלונות, מלצרים, מנקי חדרים, בהבל פיכם! מי יפצה אותם? אתם? נו, באמת. למה אתם מחריבים פרנסה של אנשים בצורה כל כך מטופשת?!”

לדבריו, “הנתונים מלמדים אותנו שכשני שליש מההדבקות מתרחשות בבתים, בתוך המשפחה. ‏ובכל זאת אתם גם ברגע זה שולחים 95% מהחולים לדירתם להדביק את המשפחה ואת דיירי הבניין. אתם לא נורמלים. אף אחד בציבור לא מבין את ההיגיון שלכם”.

בנט סיכם ואמר: “הציבור כולו בתחושה של נוסעים באוטובוס לקראת מצוק, ושני הנהגים מתקוטטים ביניהם וחדלו לתפקד”.