‘אני אבוא ונביס את הקורונה תוך 4 שבועות’ I בנט: ביבי לא מתייחס אלי

יו"ר ימינה מתוסכל: "נתניהו לא רוצה לפגוש או לשמוע, אולי הוא מאויים. אני פונה לנתניהו: 'קח את כל הקרדיט, אבל אתה רוצה להיות ראש ממשלה? אתה רוצה לנצח את המגפה?"
חרדים 10
כ"ד תמוז התש"פ / 16.07.2020 15:32

יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט, העומד בראש קבינט הקורונה האזרחי אומר היום (חמישי) במסיבת עיתונאים שכינס, כי הוא מעניין לעזור בכל דרך לשיפור המאבק בקורונה – אך נתניהו מתעלם ממנו.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

“אם ראש הממשלה מעוניין שאהיה הפרוייקטור של הקורונה והוא ייתן לי את הסמכויות, אקח את התפקיד. אני אשאר באופוזיציה ולא אעשה את זה בשביל כיבודים. אני אבוא ונביס את הקורונה בארבעה שבועות”, הצהיר בנט.

לדבריו, “אם אנחנו רותמים את הציבור להביס את המגפה – הוא יבוא. כולנו רוצים מדינה טובה שאפשר לחיות בה. אבל הממשלה הנוכחית איבדה את האמון”.

בנט  סיפר שראש הממשלה לא מתייחס לפניותיו. “למרות פניות חוזרות ונשנות שלי לראש הממשלה שאני מוכן להירתם מהאופוזיציה לכל דבר, לא היה כלום. נתניהו לא רוצה לפגוש או לשמוע, אולי הוא מאויים. אנחנו במלחמה על החיים שלנו ובמקרים כאלה שמים את האגו בצד. אני פונה לנתניהו: ‘קח את כל הקרדיט, אבל אתה רוצה להיות ראש ממשלה? אתה רוצה לנצח את המגפה? יש אנשים אחרים במדינה שיכולים לעזור'”.

לטענתו, חובה כעת להעביר סמכויות ולשתף את משרד הביטחון במאבק. “כבר במרץ אמרתי שצריך צבא לניהול המשבר”.

הוא מתח ביקורת על תוכנית המענקים של נתניהו. “אדוני ראש הממשלה, אנשים לא רוצים צדקה, אנשים רוצים לעבוד. אם לא נטפל בקורונה עכשיו לא נגיע לשום מקום”.

בעקבות ההחלטה על הטלת סגר בסופישבוע, הצהיר בנט:

ההחלטה של קבינט הקורונה להפעיל סגר נרחב ממחר בבוקר היא מנותקת, חסרת הגיון והרסנית. בגלל השליפה הזו, בשעה האחרונה בוטלו מאות הזמנות למלונות לסוף השבוע הקרוב. נזק נורא, ומיותר!

הנתונים מלמדים אותנו שכשני שליש מההדבקות מתרחשות בבתים, בתוך המשפחה. ובכל זאת 95% מהחולים נשלחים לדירתם!

אין כמעט הדבקות בטיולים. אין כמעט הדבקות בים. מעט מאד הדבקות במסעדות עם תו סגול. הממשלה בתבהלה, ויורה לכל הכיוונים, ללא שום היגיון.

במקום להתפלפל על סגירת בריכות, הממשלה חייבת לשלוח חולים למלוניות קורונה, להגדיל בדיקות, ולהכשיר כבר במהלך הסופשבוע עוד מאות חוקרי-מגעים.

ובשבוע הבא עוד 5000. אמון הציבור הוא משאב יקר, והוא נשחק עד תום. אף אחד לא מבין את ההיגיון, אף אחד לא מציג תכנית, לא מבנה ״אקזיט״ מהסגר. כלום. הציבור בתחושה של נוסעים באוטובוס לקראת צוק, ושני הנהגים מתקוטטים ביניהם ולא מתפקדים. אני קורא לראש הממשלה נתניהו להתעורר. מיד!

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני אבוא ונביס את הקורונה בארבעה שבועות”-ככה לא מדבר יהודי חובש כיפה
    16/07/2020 15:52
    יאיר