רופאי קראון הייטס לאורחים: “חולה שהבריא נדבק שוב, אל תבואו לפה”

רופאי קראון הייטס מתריעים: אנשים ששהו ב'מדינה חמה' ובאים לשכונה מסכנים את אוכלוסיית הקשישים והפגיעים • לפחות במקרה אחד: חולה שכבר הבריא מהמחלה, חלה שוב לאחר 3 חודשים
נתן פרל
כ"ד תמוז התש"פ / 16.07.2020 13:01

ד”ר אלי רוזן, הרופא הבכיר בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, הודיע אמש (רביעי) בעדכון לתושבים, יחד עם רופאים נוספים – על חולי קורונה שהגיעו לקראון הייטס מ’נקודה חמה’, לא היו בהסגר ואז מספר ימים לאחר מכן חלו ונכנסו לבידוד.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

למרבה הצער, הם גם הדביקו שוב אדם שחלה כבר פעם אחת והבריא.

כל מי ששהה בסביבתם בתקופה הזו, התבקש גם הוא להיכנס לבידוד.

וכך כתבו הרופאים בהודעה:

“זה מדאיג מאוד. קשישים ופגיעים בקהילה מנסים לחדש את חיי השגרה ככל הניתן, והם סומכים עלינו שנשמור עליהם.

“כשאנשים מגיעים לקראון הייטס ממקומות בהם יש עלייה בממדי ההדבקה, ונמצאים בשלב המוקדם של מחלתם – לעיתים מרגישים רק סמפטומים קלים אך לא חולים- ואז הם מבצעים פעילות שגרתית בקראון הייטס, ובכך מסכנים את חייהם של הרגישים והפגיעים למחלה.

“חשש זה אומת לאחרונה, על ידי לפחות מקרה אחד של הדבקה מחודשת, בו אדם שחלה כבר פעם אחת והבריא, חלה שוב בקורונה שלושה חודשים לאחר מכן”.

רופאי השכונה מבקשים מאורחים להימנע מלבקר בשכונה: “אנא בבקשה, אל תבקרו בקראון הייטס, אלא אם כן יש צורך חיוני. אם אתם מוכרחים לחזור מ’מדינה חמה’, אז החוק – שנתמך בידי הרופאים והרבנים – קובע שחייבים בידוד של 14 יום. משמעותו היא: לא להשתתף במניין, לא לבקר משפחה, לא לצאת לקניות, לא להשתתף בשמחות ולהישאר בבית בבידוד מלא.

“אנחנו יודעים שזה לא נוח, אך הוא נועד לביטחוננו, ונקווה שהזמן האפל הזה יהיה במהרה מאחורינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות