הנגבי מודה בפעם הראשונה: דבריי על “חרטא” היו חרטא. “לא ידעתי”

השר צחי הנגבי בריאיון ראשון אחרי הסערה שעורר: "אמרתי שזה לא נכון שלאנשים אין מה לאכול, ומהר מאוד למדתי שזו טעות. "לא ידעתי עד כמה הקושי הזה מייצר חרדה קיומית ממש"
חרדים 10
כ"ד תמוז התש"פ / 16.07.2020 11:09

השר צחי הנגבי מהליכוד התייחס היום (חמישי) בפעם הראשונה לסערה שהתעוררה בעקבות דבריו, לפיהם הטענה שלאנשים אין מה לאכול זה “חרטא” – ואומר כי הדברים היו שגויים וגרמו לכאב להרבה אנשים.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

הנגבי אמר בראיון שהעניק לירון דקל ולחיים לוינסון ברשת ב, כי למד מהר מאוד שהוא טועה וכי המשבר הכלכלי הביא הרבה מאוד ישראלים למצב של קושי של ממש לקיים את עצמם.

“מה שאני אמרתי באופן מהותי גם היה שגוי, כאב לי שאני כאיש ציבור תפקידי לחזק את הציבור, לסייע לציבור – והנה אני גורם כאב לכל כך הרבה אנשים שממילא נמצאים בעוגמת נפש”, אמר הנגבי.

“אמרתי שזה לא נכון שלאנשים אין מה לאכול, ומהר מאוד למדתי שזו טעות. יש משבר כלכלי שיצרה אותו המגפה ופחות המדיניות של הממשלה, אבל המשבר הזה הביא הרבה מאוד ישראלים למצב של קושי ממשי לקיים את המשפחות שלהם”.

לדברי הנגבי, בעקבות הסערה אנשים רבים כתבו לו את סיפורם האישי מתוך דם לבם. “לא ידעתי עד כמה הקושי הזה מייצר חרדה קיומית ממש. גרמתי נזק קודם כל לעצמי. אבנה מחדש את האמון ביני לבין הציבור ובין הממשלה לציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות