“הדר ז”ל הוא בן משפחתי”, צייץ יעלון. “הכרתי אותו מאז שנולד”

הותר לפרסום: למשפחת גולדין, שבנה הדר הי"ד נהרג בהיתקלות עם מחבלים ברפיח, יש קשר משפחתי לשר משה (בוגי) יעלון • בשל היחסים הקרובים עם המשפחה, שר הביטחון הגיע אמש יחד עם ראש אכ"א והרב הצבאי הראשי – שמסרו להם את הבשורה הקשה • הלוויה ב-17:30 בכפר סבא
יוני גרין
ז' אב התשע"ד / 03.08.2014 11:20

שעות לאחר שצה”ל קבע כי נהרג ברצועת עזה, הותר לפרסום כי סגן הדר גולדין הי”ד הוא קרוב משפחתו של שר הביטחון משה (בוגי) יעלון. כך מדווח חדשות 2.

• הרבצ”ר קבע: הקצין הנעדר סגן משנה הדר גולדין הי”ד – נהרג

אמש הגיע השר לבית המשפחה, שם שהה זמן ממושך, כשהוריו קיבלו את הבשורה המרה מפי הרבצ”ר תא”ל רפי פרץ וראשת אכ”א אורנה ברביבאי.

הלווייתו של סגן גולדין תיערך היום בשעה 17:30 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

בשעות שלאחר חטיפת גופתו של גולדין, נפוצו שמועות ברשתות החברתיות כי הוא אחיין של שר הביטחון, אך הדבר אינו נכון. הקשר המשפחתי הוא רחוק יותר: סבו של יעלון הוא אחיה של סבתו של ד”ר שמחה גולדין, אביו של החייל הדר.

למרות הקירבה המשפחתית, במערכת הביטחון לא היה כל ספק שהדבר לא ישפיע על החלטותיו ושיקול דעתו של השר, באשר להמשך הלחימה.

“הדר גולדין ז”ל הוא בן משפחתי”, צייץ היום יעלון בטוויטר. “הכרתי אותו מאז שנולד”.

את ההחלטה להכיר בגולדין כחלל צה”ל קיבל הרב הצבאי הראשי, אשר עמד בראש בית דין מיוחד שהוקם לצורך המשימה. היא התקבלה על פי ממצאים שאותרו בשטח הלחימה, הובאו לישראל ונבדקו, תוך התחשבות בשיקולים רפואיים, הלכתיים ורלוונטים אחרים.

גולדין, לוחם ומפקד בחטיבת גבעתי, הועלה לדרגת סגן לאחר מותו. בצה”ל מדגישים כי ימשיכו לעמוד בקשר רצוף עם משפחתו.

לאחר קבלת ההודעה הקשה מסר דובר מטעם משפחת גולדין: “בני המשפחה מקבלים בצער רב את קביעת צה”ל כי הדר נפל בעת הלחימה ברפיח. המשפחה מודה לכל עם ישראל על התמיכה. המשפחה מבקשת מכל מי שיכול להגיע וללוות את הדר הגיבור בדרכו האחרונה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ת נ צ ב ה
    03/08/2014 11:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אבל המלחמה האמיתית לפנינו בכל אורך הדרך: הלב נישרף כבר לא נשארו לנו דמעות, וצה”ל הנכשל ממשיכים כעת בשטיפת מוח על בחורי הישיבות והאברכים, להוריד את החסמים, מהמלחמה שלנו בצבא, במעמד המיליון.ראו כמה דם יהודי נשפך בגלל המדינה הציונית, השואפת להוכיח את כוחה ועוצם ידה. מי ביקש זאת מידם, להקים מדינה וצבא? הצעירים עונים להם שהמלחמה עכשיו היא בגלל הרקטות, והדעת תורה משיבים ועונים, כי אלמלא המדינה – לא היתה שום רקטה. איזה ביזיון זה לממשלת ישראל, עלינו להבדל מהשפעתו הרעה של השלטון הכפרני.

    “שוב צה”ל מגייסים חרדים לחטיבת גבעתי” ידוע שצהל במצב מושפל, בלי הכרעה ובלי ניצחון אפילו במצב כל כך קיצוני הם לא מצליחים, והם לא מצליחים להגן עלינו בכלל, כחודש ימים אנו במלחמה ורק באים עלינו צרות רבות !!! משום שהם רק רוצים לגייס חרדים כדי לעקור את הדעת מהחרדים!!! תכליתו של הציונות היא רק לעקור את יסודי הדת מעם ישראל. כבר יש יותר מ30 חרדקי”ם פצועים קשה!!! אז למה מגייסים עוד חרדקי”ם בלבוש חרדי? “הָסִירוּ אֶת אֱלֹהֵי הַנֵּכָר אֲשֶׁר בְּקִרְבְּכֶם וְהַטּוּ אֶת לְבַבְכֶם אֶל ד’ אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל!

    הציונים-צה”ל העלו קמפיין לגיוס בהתנדבות של בחורים ואברכים חרדים הלומדי תורה, במטרה להוריד את המחיצות בינינו (בין הקדושה – לטומאה) (בין עם ישראל – לערב רב) יש להזהר מלהתחבר לרשעים האלו. גם שלחו את מחט גבעתי לדבר יפה עם החרדים, בעיתון משפחה. וכמה שעות לאחר מכן, חטוף או נהרג מגבעתי, מי יודע מה עוד הקב”ה יעשה להם עכשיו. זה שקורה כשנלחמים בד’ ובעולם התורה, בבחורי ישיבות, באברכי כולל, ובלומדיה. איזה ביזיון.

    כבר ידוע מזמן לחרדים שאסור ע”פ דיני התורה להתגייס לצה”ל הציוני, (בגדר של יהרג ואל יעבור) עלינו להיבדל מהשפעתו הרעה של השלטון הכפרני, ועכשיו צה”ל מגייסים חרדים לחטיבת גבעתי? שומו שמים, וכי יש בגידה בהקב”ה בתורה ובחרדים גדולה מזה? כדברי רבי אלחנן וסרמן ז”ל הי”ד, שלפני הגאולה הערב רב ישלוט וישפיל את תלמידי החכמים האמיתיים, ועליהם על הציונים כיוון החפץ חיים ז”ל שהם מזרע עמלק ממש. על כן צריכה להיות הכרה חזקה בקרב בני תורה החרדים לדבר ד’, להתרחק מהשפעתם הרעה של השלטונות הציונות ולא להתגייס כלל. הציונים הם רוצחי הנפש היהודי.

    עכשיו, מה שנוגע לחיילים, כבר פסק החפץ חיים ז”ל, שכל שיש בו אפיקורסות ומערער אפילו על דקדוק אחד מן התורה אינו בכלל עמיתך, ולכן אין חיוב להתפלל עליהם (על רובם משום שהם כופרים בשם ובתורתו) ביאור הברכה, וכל המינים כרגע יאבדו הכונה היא על אלו הכופרים בהשי”ת ובתורתו, ובשעת מלחמה, אין נאה לחפש קטרוגים על עם ישראל, אבל צה”ל ומדינת ישראל לא יגנו עלינו יותר! רק ההתקרבות לקל ולתורתו!!! וכשיש דין למטה אין דין למעלה.

  2. מציע לשלוח לאשפוז
    03/08/2014 14:22
    דוד
  3. את המגיב הראשון.
    איש מוזר עם ראש בתוך האדמה.
    עם ישראל הוכה בכל הדורות עוד לפני שקמו לנו ציונים כופרים. אלא מאי? אשמת מי זה? במקום להאשים את האנשים ש”עליך הורגנו כל היום” תאשים את האויבים! על זה לא חשבת? קצר מוח.