מבוכה: חשבון הטוויטר הרשמי של השגרירות בגאנה הכפיש החרדים

עיתונאי 'גלובס' אבישי גרינצייג תקף את מפגיני השמאל שהשוו את המחאה מול בית ראש הממשלה ל''נפילת הבסטיליה'' בצרפת • בתגובה צייץ החשבון של השגרירות: "הכספים שהאברכים מקבלים מהמיסים שלנו הולכים להיגמר... אויי''- ורמז שאת נתניהו צריך להעלות לגרדום
אבי כץ
כ"ג תמוז התש"פ / 15.07.2020 17:15

חשבון הטוויטר הרשמי של שגרירות ישראל בגאנה שבאפריקה פרסם היום (רביעי)  ציוץ משתלח בראש הממשלה ובמגזר החרדי.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

ככל הנראה, עובד השגרירות שכתב את הטקסט התכוון לצייץ בחשבונו הפרטי ולא הבחין כי הוא מצייץ בחשבון הדיפלומטי של השגרירות.

התקלה התרחשה כאשר עיתונאי ‘גלובס’ אבישי גרינצייג תקף את מפגיני השמאל שהשוו את המחאה מול בית ראש הממשלה אמש, ל”נפילת הבסטיליה” בצרפת.

גרינצייג, חובש הכיפה, כתב:  ”מי היה מאמין שקריאה להשתתף באירוע של הפלת הבסטיליה עם לפידים ושכפ”צים תתחיל בקללות נגד עיתונאים, תימשך באלימות נגד שוטרים ותסתיים בניסיון לינץ’ בבלש אומלל? מציע לציבור לעשות גוגל על ‘נפילת הבסטיליה’ ובכלל להחכים קצת על נהרות הדם שנשפך במהפכה הצרפתית”.

בתגובה לדברי גרינצייג צייץ החשבון הרשמי של שגרירות ישראל בגאנה: ”אויי, גונבים לך את המדינה? אויי… אני מציע לך לעשות גוגל ולראות מדוע העלו לגרדום את לואי והקוקיה שאיתו. מציע לאברכים להתחיל לחפש עבודה כי הכספים שהם מקבלים מהמיסים שלנו הולכים להיגמר… אויי”.

 

דובר משרד החוץ ליאור חייט הגיב: “הציוץ שפורסם היום בחשבון הטוויטר של שגרירות ישראל בגאנה פורסם ע״י גורם שאינו מוסמך שהתחבר בטעות לחשבון השגרירות. מיד כשהתבררה הטעות, נמחקה ההודעה. מנכ״ל משרד החוץ הנחה לתחקר את המקרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות