אמסלם: “מנדלבליט אתה לא רואה כלום? עסוק רק בתיקי נתניהו?”

בנאום במליאת הכנסת תקף שר הדיגטל את המפגינים שמחו מול בית ראש הממשלה • "לשמאל מותר הכל, לעצור כבישים, לזרוק בקבוקים על כבישים, לאיים, הכל מותר להם"
חרדים 10
כ"ג תמוז התש"פ / 15.07.2020 16:52

שר הדיגיטל והסייבר דוד אמסלם תקף היום (רביעי) מעל בימת מליאת הכנסת את המשתתפים בהפגנה אתמול מול בית ראש הממשלה.

”מה שהשמאל האנרכיסטי מעולל בימים האחרונים זאת לא הבעת מצוקה בעקבות הקורונה, זו לא מצוקה של עסקים שנמצאים בקשיים. מה שראינו ורואים בימים האחרונים זה עבריינות ואלימות שמכוונת במטרה אחת, להפלת ראש הממשלה במדינת ישראל בכל דרך רק לא בדרך הדמוקרטית”, אמר השר.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

“האלימות הזאת נובעת מכך שהשמאל לא מצליח במערכות הבחירות להחליף את שלטון הימין במדינת ישראל ולכן הוא מתעל את התסכול שלו לאפיקים האלימים ביותר”.

הוא הוסיף: “אנחנו צעד קטן לפני אנרכיה שמוביל אליה השמאל האלים והעבריין במדינת ישראל”.

“הכל מותר לשמאל – אני משתומם”, אמר אמסלם. “מר מנדלבליט אתה לא רואה כלום? האם אתה עסוק כל היום בתיקי ראש הממשלה? אתה לא רואה מה קורה ברחובות? לשמאל מותר הכל – לעצור את המדינה, לקלל, למה?”

השר קרא למערכת החוק לפעול נגד המפגינים: “כל מי שקורא להציל את מערכות שלטון החוק שיתעוררו לפני שיהיה מאוחר במדינת ישראל”, טען. “לשמאל מותר הכל, לעצור כבישים, לזרוק בקבוקים על כבישים, לאיים, הכל מותר להם”.

אנשי מחאת הדגלים השחורים הגיבו לדבריו של השר לענייני דיגיטל דודי אמסלם: “צפינו בשר שמבוקר עד ערב מפיץ תיאוריות קונספירציה מופרכות על תפירת תיקים מדבר על אנרכיזם.

“בבלפור כנראה לא מבינים שהבעיה היא המצוקה הקשה של אזרחי המדינה ולא המחאה עצמה. המחאה היא ביטוי לזעם הציבורי של אזרחים ואזרחיות כלפי נתניהו, אמסלם ודומיהם על חוסר התפקוד שלהם במשבר הכלכלי- בריאותי. קוראים לכולם להגיע במוצאי שבת למחות בצ׳רלס קלור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות