“רוח בלפור?”: המנכ”ל של חדשות 13 משיב למתקפות של העורך הבכיר שפוטר

ניר בכר, עורך מהדורת חדשות השבת ב'חדשות 13' שפוטר, פרסם פוסט שבו האשים את ההנהלה בכך שהיא פועלת "ברוח בלפור" • המנכ"ל השיב במכתב לעובדים: "רוח בלפור? רוח ראש העין? או רוח המעון החליפי? שטויות. תמיד נצמדים לעובדות, ותמיד שיקולים ענייניים"
אבי כץ
כ"ב תמוז התש"פ / 14.07.2020 18:59

לאחר שניר בכר, עורך מהדורת חדשות השבת בחדשות 13, שפוטר אתמול רשמית, פרסם פוסט שבו האשים את הנהלת ‘חדשות 13′ והמנכ”ל ישראל טוויטו בסיכול ממוקד לעיתונאים “שלא באים טוב בעין המנכ”ל” וטען שרוח המפקד ב’חדשות 13’ כיום היא “רוח בלפור” – ישראל טוויטו מגיב למתקפה.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

במכתב לעובדים כתב טוויטו: “אני אוהב כל אחד מכם ומבין את הכעס של העובדים שפוטרו וגם את זה של אלו שנשארו וראו חברים מפוטרים. אין פיטורים שמחים ובטוח שגם במהות וגם בתהליך לא הכל התבצע בצורה מושלמת ואם מישהו נפגע, אני מתנצל- אני אחראי”.

המנכ”ל הוסיף: “אני לא מתכוון להתייחס ברצינות להכפשות האישיות ובטח שלא לטענות ההזויות על הטיות פוליטיות. מנכ”ל חברת חדשות הוא אחד התפקידים הכי שקופים שיש. מסביבו עובדים עיתונאים בכירים ואין דרך לייצר עבודה לא מקצועית או הטייה מבלי שכולם יבחינו בכך”.

טוויטו ציין: “בשנה האחרונה חשפנו בחברת החדשות עשרות סיפורים – ביניהם הקלטות נתניהו ואת הקלטות אשכנזי-מנדלבליט. חשפנו אין ספור סיפורים הקשורים בחקירות ראש הממשלה ומהנעשה בבלפור אבל גם את החקירה בפרשת הממד החמישי. רק לפני יומיים נפתחה המהדורה בסטרייפ בולט על סקר שתוצאותיו מראות על אובדן אמון של הציבור בנתניהו. הטייה פוליטית? רוח בלפור? רוח ראש העין? או רוח המעון החליפי? שטויות. תמיד נצמדים לעובדות, ותמיד שיקולים ענייניים”.

לדבריו, “במהלך תהליך ההתייעלות פוטרו עשרות עובדים, אבל הצלנו 250 עובדים שממשיכים לעבוד עם חסינות לזמן ארוך. לא אכנס בפומבי לסיבות לבחירה בעובדים כאלו או אחרים, אבל וועד העיתונאים, ששאל שאלות, קיבל הסברים בתהליך שנוהל בצורה שקופה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות