בליכוד התקפלו: האיום החדש של זוהר אחרי שכשל מול שאשא-ביטון

אחרי הכישלון להדיח אותה: ח"כ מיקי זוהר הודיע כי נגד יו"ר ועדת הקורונה "ינקטו צעדים משמעתיים", נוכח תמיכתה בפתיחת בריכות השחייה וחדרי הכושר - בניגוד לעמדת משרד הבריאות וראש הממשלה
אריה ריבקינד
כ"א תמוז התש"פ / 13.07.2020 20:49

יו”ר הקואליציה, ח”כ מיקי זוהר, פנה היום (שני) ליו”ר ועדת הכנסת, ח”כ איתן גינזבורג, בדרישה לכנס את הוועדה עת מנת להדיח את יו”ר ועדת הקורונה, ח”כ יפעת שאשא-ביטון מתפקידה.

שאשא ביטון עוררה את זעמו של זוהר, לאחר שהעלתה להצבעה את פתיחת הבריכות וחדרי הכושר בוועדה, ואף תמכה בהצעה – בניגוד לעמדת ראש הממשלה ומשרד הבריאות.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

גינזבוג דחה את בקשתו של זוהר, ואמר שלא ניתן לכנס את הוועדה מהרגע להרגע.

בהמשך הוחלט בליכוד כי ח”כ שאשא-ביטון לא תודח מתפקידה בוועדה –  אך ח”כ זוהר צייץ: “לפני זמן קצר התקיימה שיחה בין ראש הממשלה ויו״ר הכנסת יריב לוין יחד עימי. בתום השיחה החלטתי שינקטו כנגד ח״כ שאשא ביטון צעדים משמעתיים. כמו כן בשלב בזה לא יועברו לוועדת הקורונה בראשה עומדת ח״כ שאשא ביטון הצעות חוק לדיון עד להודעה חדשה”.

בתדרוך של גורם בכיר בליכוד מוקדם יותר – הוא האשים: “לצערנו יפעת שאשא ביטון נכנעה ללחץ מלוביסטים שייצגו את חדרי הכושר. לכן היא לא הסכימה אפילו לסגור ל-24 שעות. כל המומחים של משרד הבריאות הזהירו שחדרי הכושר הם סכנה ממשית להדבקה בגלל שהנגיף עובר גם בהזעה ולכן המסיכות לא נותנות מענה. במצב כזה לא ניתן לעבור לסדר היום ולכן תושעה מתפקידה לזמן מה”.

יתכן והליכוד ירד מעץ ההדחה, לאחר שסיעת כחול לבן הודיעה כי לא תיתן יד להדחתה.

לאחר ההצבעה בוועדה התעמת יו”ר הקואליציה עם ח”כ יפעת שאשא ביטון – ואמר לה: “את סיימת את דרכך עם הליכוד, את מודחת מראשות הוועדה ושיהיו לך חיים נעימים”.
ביטון ענתה לזוהר: “אתם תלמדו להתנהל פה”.
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות