‘תפסיקו להטיל קנסות’ • צפו: נאום ‘המבצע להצלת המדינה’ של בנט

ח"כ נפתלי בנט נאם במליאת הכנסת וקרא לישראלים לסייע במאבק בקורונה: "שרי הממשלה - תרסקו את הבירוקרטיה; רשויות - תפסיקו עם הקנסות, עזבו את זה עכשיו; ילדים ונוער - זה הזמן שלכם, זה לא הזמן לפינוקים"
אריה ריבקינד
כ"א תמוז התש"פ / 13.07.2020 18:44

יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט, נאם היום (שני) במליאת הכנסת, במסגרת הצעות אי אמון בממשלה, וקרא לישראלים לסייע במאבק בנגיף קורונה.

“כולם צריכים להירתם”, אמר בנט. “אנחנו במבצע להצלת המדינה, לא פחות. לכל אחד תפקיד. פקידי הממשלה, והמדינה, שרי הממשלה – תרסקו את הבירוקרטיה, תהפכו עולם למען העסקים.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

“רשויות – תאפשרו למסעדות לצאת החוצה, גם אם זה עובר על חוקי עזר עירוניים. תפסיקו בחצי שנה הקרובה להטיל קנסות בכל תחום חוץ מקורונה. תפסיקו, עזבו את זה עכשיו.

“עובדי ההוראה, תתחילו לעבוד עכשיו לקראת פתיחת שנת הלימודים. זה המצב ועם זה ננצח.

“הורים תטמיעו ביטחון בילדים.

“ילדים ונוער – זה הזמן שלכם, זה לא הזמן לפינוקים, זה הזמן להתנדב, זה הזמן לעזור לאמא ואבא, זה הזמן לעזור בקבילה, בשכונה, לעשות בייבסיטר כדי שאנשים יוכלו לצאת לעבוד.

“בעלי בית – תספגו קצת, אל תוציאו אנשים מהדירות למרות שהחוק מאפשר, תגלו קצת גמישות.

“כל מי שכלכלית מסתדר צא ותקנה שירותים מבעלי מקצוע שזקוקים לזה.

“תפקחו עיניים אחד על השני.

“זאת יכולה להיות השעה היפה של אזרחי ישראל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למישהו יש אינטרס לא לעזור לעסקים
    14/07/2020 00:26
    נעמה לוי
  1. לא לעזור לעצמאים.למה? מה הסיבה,הלוא הם אזרחים שרוצים לפרנס את עצמם ומשפחתם,משלמים מיסים.או שיש לממשלה אינטרס לא לעזור או שהממשלה הזו נכה כלכלית ולא מסוגלת לעזור.
    אוסנת מארק טוענת שהעצמאים הם שמאלנים האם ניתן להבין מזה שהימנים אינם עצמאים? אולי נגמר זמנו של הליכוד,הוא גמר את מלאכתו ההיסטורית,עבר זמנו ובטח קורבנו.אם אין מה להציע צריך ללכת הצידה.

  2. בנט
    14/07/2020 06:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. 15 מנדטים בעה