המשפחה השתפנה? הילדה שבכתה זומנה לשיחת פיוס – ופגשה שוטרת

מפקד תחנת לב הבירה ורב המשטרה נפגשו עם הילדה בתיה גטר בת ה-13  - הילדה שתעודה ממררת בבכי מול שני שוטרים: "רוצה שתדעי שהשוטרים הם אנשים טובים" • לאחר מכן, ערך מפקד התחנה לבתיה ומשפחתה, שליוותה אותה במפגש, סיור בתחנה ומפגש עם שוטרת
חיים טוויל
כ"א תמוז התש"פ / 13.07.2020 18:01

במקום לתבוע את השוטרים: אחר הצהרים (שני) נפגשו מפקד תחנת לב הבירה, ניצב משנה שימי מרציאנו, ורב המשטרה, ניצב משנה רמי ברכיהו, עם הילדה בתיה גטר בת ה-13  – הילדה שתעודה ממררת בבכי מול שני שוטרים שביקשו לתת לה דוח בגין אי עטיית מסכה.

אל הילדה התלוו הוריה ובני משפחתה.

בפתח הדברים, אמר נצ”מ מרציאנו: “אנחנו שמחים שבאת, המטרה שלנו היום היא שתחווי חוויה מתקנת. למשטרה יש הרבה מאוד משימות, בעיקר לשמור על ביטחון הציבור, ובתקופה האחרונה, הוטלה עלינו המשימה לשמור גם על בריאות הציבור, על מנת למנוע את התחלואה ולוודא שכלל הציבור עוטה מסיכה.

“אני רוצה שתדעי שהשוטרים הם אנשים טובים, ששומרים על הציבור ודואגים לו, ואני מקווה שתצאי מכאן היום מחייכת ועם הרגשה טובה”.

נצ”מ ברכיהו: “השוטרים עובדים קשה בשביל לשמור על הבריאות של עם ישראל, והם עושים עבודת קודש, וכל כוונתם הייתה לשמור על הבריאות של כולנו. חשוב לנו מאוד שתדעי שהשוטרים מתכוונים לעשות רק טוב”.

אביה של בתיה, יהושע גטר, אמר: “אני רוצה שמכאן יצא מסר, קידוש השם – ושעם ישראל צריך אחדות. אני רוצה שנתאחד, נתפייס ונמשיך הלאה”.

לאחר מכן, ערך מפקד התחנה לבתיה ומשפחתה, שליוותה אותה במפגש, סיור בתחנה ומפגש עם שוטרת.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ניצול הזדמנויות
    13/07/2020 18:10
    היא עוד תתגייס...
  1. אני במקומה הייתי מוריד את המסיכה בפגישה ושותה ברד…

  2. למה השתפנה?
    14/07/2020 05:49
    יוסי
  3. לא עדיף שהילדה לא תהייה בחרדה…

  4. מה הקשר?
    17/08/2020 13:14
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. למה הם לא תובעים את המשטרה?
    יש עניין אחד של קידוש ה’ ואהבת ישראל של לסלוח על התקרית. אבל זה לא שולל שיתבעו את המשטרה על צער, בושת ונזק נפשי לילדה ולמשפחה.
    אם אדם כרת למישהו את היד ח”ו ואעפ”כ הוא סולח לו(שזה מדהים בפני עצמו) זה לא אומר שהוא לא יכול לתבוע ממנו את הנזק בבי”ד או בבית משפט.
    לדעתי זו סתם נאיביות ותרגיל ציני של המשטרה