מקלב לביבי: הציבור שלנו תמך בך, כעת מאשימים אותנו בשותפות אתך

בישיבה שקיימו חברי הכנסת של יהדות התורה עם ראש הממשלה - אמר מקלב: "הציבור החרדי ניזוק הכי הרבה מהקרונה, מעסיקים מרשים לעצמם לא להחזיר עובדים חרדים מחל"ת" • "לציבור החרדי יש זיכרון ארוך וכעת מצפים לפעולה והתערבות שלך, למעשים ולא לדיבורים"
אריה ריבקינד
כ"א תמוז התש"פ / 13.07.2020 12:19

סגן השר אורי מקלב אמר הבוקר (שני), בישיבה שקיימו חברי הכנסת של יהדות התורה, עם ראש הממשלה, הציבור החרדי ניזוק הכי הרבה מהקרונה.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

“לצערנו אין שקיפות והציבור לא יודע מה קורה, יש תהיות על הסגר עצמו, המערכת לא עושה את מה שצריך, לא מפנה למליוניות ומבקשים מהציבור רק לתרום את חלקו”, אמר מקלב.

“הסגר בבני ברק נצרב בציבור כאילו הקורונה זה רק בציבור החרדי. הסגר הוא פוגעני. סגרו בתי ספר של חינוך מיוחד. השוטר בקצה עושה מה שהוא רוצה. רק אתמול ראינו איך ח”כ אייכלר מעוכב על ידי שוטר. אם חבר כנסת מעוכב – מה קורה לאזרח שצריך לצאת לעבודה חיונית?”

מקלב הוסיף: “הציבור החרדי ניזוק הכי הרבה מהקרונה, מעסיקים מרשים לעצמם לא להחזיר עובדים חרדים מחל”ת. רואים את זה בנתונים. זה פוגע במישור החברתי, הכלכלי והתדמיתי. אנשים עומדים בתור ולא מקבלים שירות כי הם חרדים וחוששים שהם מאזורי הסגר, למרות שזה לא נכון”.

סגן השר מקלב פנה לראש הממשלה: “הציבור שלנו תמך בך, מוקיר טובה ולא מקבל את ההתקפות בתקשורת כנגדך. אך כעת איבדנו את זה, ואף מאשימים אותנו בשותפות איתך. לציבור החרדי יש זיכרון ארוך וכעת מצפים לפעולה והתערבות שלך, למעשים ולא לדיבורים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כדאי לא להיות גיבורים ולאיים,לפיד מחכה בפינה
    13/07/2020 12:49
    יואב
  1. לפי הסקרים האחרונים קואליציה לפיד ליברמן ובנט לא בדיוק מה שאנחנו מייחלים לעצמנו.