לוין החליט: ‘הכנסת לא תדון על הצוללות’ • לפיד: שטיקים וטריקים

יו"ר הכנסת: טרם חלף חודש ימים מאז נידון הנושא בפעם הקודמת במליאה - ולכן בהתאם לתקנון הכנסת לא נדון בהצעה של לפיד • יו"ר יש עתיד: "הוא מתחבא מאחורי התקנון כדי להגן על נתניהו, ואיתו מסתתרים גנץ ואשכנזי"
אריה ריבקינד
כ' תמוז התש"פ / 12.07.2020 19:30

יו”ר הכנסת, יריב לוין, הודיע הערב (ראשון) כי הכנסת לא תדון בהצעת יו”ר האופוזיציה ח”כ יאיר לפיד להקים ועדת חקירה לנושא הצוללות.

זאת בהתאם לתקנון הכנסת, מאחר וטרם חלף חודש ימים מאז נידון הנושא בפעם הקודמת במליאה.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

בשבוע שעבר, זמן קצר לאחר שנדחתה ההצעה להקים ועדת חקירה לבדיקת ניגודי העניינים של השופטים במליאת הכנסת, הכריז לפיד כי בכוונתו לקדם יוזמה שתבדוק את התנהלות הדרג המדיני בכלל, ואת התנהלות ראש הממשלה בפרט, במה שמכונה “פרשת הצוללות”.

מטרתו של לפיד הייתה להביך את ממשלת הליכוד-כחול לבן.

שכן, אם ח”כי כחול לבן יצביעו בעד הקמת ועדת חקירה בסוגיית הצולות, הם יכנסו מיד למסלול התנגשות עם הליכוד. במידה ויצביעו נגד, צעד כזה יבטא נטישה מוחלטת של אחת מהבטחות הבחירות המשמעותיות והמרכזיות של כחול לבן.

לפיד תקף את החלטת יו”ר הכנסת: ”הם יכולים להמשיך ולמצוא שטיקים וטריקים בתקנון הכנסת. אנחנו נמשיך לדרוש שפרשת הצוללות תחקר והציבור יקבל תשובה למה נתניהו אישר לגרמנים למכור צוללות מתקדמות למצרים בלי ידיעת שר הביטחון והרמטכ״ל”.

לדבריו, ”זו פרשת השחיתות הבטחונית החמורה ביותר בתולדות המדינה ויריב לוין מתחבא מאחורי התקנון כדי להגן על נתניהו, ואיתו מסתתרים גנץ ואשכנזי”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לוין
    13/07/2020 02:14
    יוליה
  1. נתתם לחתול לשמור על השמנת
    אדון לוין יטרפד כל נסיון לדמוקרטיה. טיפוס דוחה.

  2. כשביבי ינסה לסגור דיל עם בית המישפט,כשהוא
    13/07/2020 08:39
    נעמה לוי
  3. יתכנו להיות נשיא,הוא יצטרך להחקר על הדברים האלו.תפקידים בכירים דורשים חקירת עומק.

  4. צוללות
    13/07/2020 14:49
    אילנה
  5. למה לוין אתם מ פ ח די ם הרי זו הפרשה חמורה ביותר