“המשחק הכפול”: נתניהו ייפגש מחר בנפרד עם סיעות ש”ס ויהדות התורה

מחר בבוקר תתקיים בלשכת ראש הממשלה ישיבת סיעה עם ש"ס ועם יהדות התורה - כל אחת בנפרד • בפגישה ישתתפו שרי הבריאות וביטחון הפנים • על השולחן: הסגר החרדי והאלימות של המשטרה
אריה ריבקינד
כ' תמוז התש"פ / 12.07.2020 18:25

אחרי החבטות שספגו כל הצדדים: מחר (שני) בבוקר תתקיים בלשכתו של ראש הממשלה ישיבת סיעה של יהדות התורה יחד עם שר הבריאות יולי אדלשטיין והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה על התנהלות המשטרה והסגרים בשכונות החרדיות.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

לפי הודעה של לשכת יו”ר סיעת יהדות התורה, ח”כ יצחק פינדרוס לחברי הסיעה, הוא בישר כי “בהתאם לסיכום של שר השיכון יעקב ליצמן עם ראש הממשלה הסיעה תתקיים מחר בבוקר ישיבת סיעה עם רוה”מ, שר הבריאות והשר לביטחון פנים בה ידונו על האכיפה הסלקטיבית ועל הסגר במגזר החרדי”

גם לשכתו של יו”ר ש”ס הודיעה כי “ראש הממשלה יקיים מחר בשעה 9 בבוקר, פגישה עם חברי סיעת שס בראשות השר אריה דרעי. בפגישה ישתתפו גם שר הבריאות יולי אדלשטיין והשר לבט״פ אמיר אוחנה.

“בפגישה ידונו בהגבלות בשכונות החרדיות ובטענות על אלימות שוטרים נגד חרדים”.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין צייץ היום: “המשחק הכפול של יהדות התורה. בתקשורת הם יוצאים בהודעות זעם על הסגרים החרדים. אבל העוזרים שלהם מספרים לי בשושו שאין באמת מה לעשות כי הציגו להם את הנתונים ולפי הקריטריונים הסגר מוצדק”.

בלשכתו של נתניהו מעוניינים בפגישה, כדי להוריד את המתח שנוצר בין הצדדים במהלך השבוע האחרון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אל תפגשו איתו
    12/07/2020 22:38
    יוסי
  1. לא קונים המודיע המבשר ויתד