יפרסמו מראש הקריטריונים של סגר • דרעי: תפסיקו אלימות המשטרה מיד!

נתניהו נענה להצעת דרעי והורה לפרסם מעתה באתר ראש הממשלה, את הקריטריונים להטלת סגר בכל יישוב • דרעי: "כנציג מפלגה חרדית בממשלה, לא אוכל להשלים עם האלימות הקשה של השוטרים נגד החרדים"
אריה ריבקינד
כ' תמוז התש"פ / 12.07.2020 13:12

שר הפנים, אריה דרעי אמר היום (ראשון) בישיבת ממשלה כי הוא דורש מעתה לפרסם את כל הקריטריונים להחלטה להטיל סגר על כל שכונה או יישוב, כדי למנוע תחושת איפה ואיפה, בעיקר בציבור החרדי.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

נתניהו נענה להצעת השר דרעי והורה לפרסם מעתה באתר ראש הממשלה, את הקריטריונים להטלת סגר בכל יישוב.

בנוסף, חזר השר דרעי על בקשתו מיום חמישי האחרון, לפצות את כל העסקים שנפגעו מהטלת הסגר בישובם. שר האוצר, ישראל כץ, אמר כי הוא עובד על פיצוי לאותם בעלי עסקים.

בהמשך זעם השר דרעי על מה שכינה ״אכיפה בררנית נגד הציבור החרדי״ – ואמר: “ראינו אתמול בערב שתי הפגנות. הפגנה אחת בכיכר רבין בת״א בהשתתפות עשרת אלפים איש והפגנה בשכונת רוממה בירושלים בהשתתפות עשרות חרדים.

“בהפגנה בת״א לא תמיד נשמר ריחוק, לא היתה הקפדה על ההנחיות ולא ראינו אלימות כלפי המפגינים. בשכונת רוממה, ראינו סרטון שבו חרדי שואל שוטר מדוע אינו עוטה מסכה. בתגובה היכה השוטר באגרוף בפניו של החרדי ומנע אפשרות להעניק לו עזרה.

“יש כאן אלימות מכוונת של שוטרים נגד מפגינים חרדיים. זה חייב להיפסק. ישבנו ביום שישי ראשי המפלגות החרדיות עם השר לבטחון פנים, אמיר אוחנה. השר אוחנה היה קשוב אך האלימות נמשכת. כנציג מפלגה חרדית בממשלה, לא אוכל להשלים עם האלימות הקשה של השוטרים נגד החרדים. זה חייב להיפסק ומיד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רווח והצלה ממקום אחר
    12/07/2020 14:32
    בני
  1. לא מאמינים בך יותר. 3 שנים אמרת לנו משהו וביום אחד הלכת לדיל עם ישראל ביתנו מעל הראש של הנציג בלוד, הציבור לא מאמין בך יותר

  2. לפרוש מהקואליציה
    12/07/2020 21:21
    פלוני
  3. החרדים חייבים לאור התנהלות המשטרה להתפטר מיד מהקואליציה של הלוזר נתניהו , נראה אותם…