סמוטריץ’ על השוטרים שהכו: אפליה בוטה • מרגי: נגעל מהם

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את התנהלות המשטרה השונה בשתי ההפגנות שנערכו אמש - בתל אביב ובירושלים: "אפס סבלנות ואלימות קשה כלפי החרדים בירושלים. זהירות ומקסימום הכלה כלפי המפגינים בתל אביב" • מרגי על סרטוני האגרופים: "שוטרים צעירים אל תסתבכו בשביל המפקדים"
אריה ריבקינד
כ' תמוז התש"פ / 12.07.2020 10:03

ח”כ יעקב מרגי מש”ס תקף הבוקר (ראשון) את התנהלות המשטרה בהפגנת החרדים אמש בירושלים – נגד הסגר הטלת הסגר על השכונות רוממה וקריית בעלזא, במהלכה היכו שוטרים את המפגינים באכזריות.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

מרגי צייץ על סרטון בו  נראים שוטרים מנחיתים אגרופים על מפגינים – וצייץ: “שוטרים צעירים אל תסתבכו בשביל המפקדים שלכם. הכל מתועד. הקורונה תעבור תוקם ועדת חקירה, יהיו גם עו”ד שיעשו מזה הרבה כסף, ואז באולמות בתי המשפט אתם תהיו בודדים לבד עם ההורים שלכם, ועם הרבה הוצאות משפט והמפקדים שלכם יקודמו, ימכרו לנו ערכים מזוייפים. אני נגעל מהם”.

 

ח”כ בצלאל סמוטריץ’, תקף מוקדם יותר הבוקר את התנהלות המשטרה השונה בשתי ההפגנות שנערכו אמש – בתל אביב ובירושלים.

“עברתי עכשיו על שלל סרטונים ברשת משתי ההפגנות, והפער בהתנהלות המשטרה מזעזע. אפס סבלנות ואלימות קשה כלפי החרדים בירושלים. זהירות ומקסימום הכלה כלפי המפגינים בתל אביב”, טען סמוטריץ’ בציוץ בטוויטר.

“שימו לב לסגנון השונה בתכלית של הודעות הדוברות של המשטרה. אפליה בוטה ומוצהרת. על זה צריכה לקום וועדת חקירה”, הוסיף חבר הכנסת.

מאות בני אדם, שהשתתפו בהפגנת המחאה בכיכר רבין בתל אביב אמש, צעדו במהלך הלילה ברחובות העיר. כוחות גדולים של משטרה ליוו את הצעדה, שכצפוי התפתחה בשלב מסוים להתפרעויות ועימותים עם השוטרים.

כמה עשרות מפגינים הגיעו לאזור ‘לונדון מיניסטור’ שברחוב אבן גבירול – וחסמו את קטע הכביש. הם צועקים, בין היתר: “הון-שלטון-עולם תחתון” ו”ביבי הביתה”.

המשטרה עצרה 12 מהמפגינים.

 

במקביל, הפגינו מאות חרדים בירושלים נגד הטלת הסגר על השכונות רוממה וקריית בעלזא. הם התקבצו בצומת הרחובות שמגר-ירמיהו, חסמו את ציר התנועה, השליכו אבנים וחפצים לעבר השוטרים ופתחו את המחסומים שהוצבו במקום.

המשטרה התעמתה עם המפגינים ועצרה 16 מהם לחקירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק מזכיר
    12/07/2020 21:18
    אני
  1. אני רוצה לרענן את מה שעמית סג”ל אמר. אה והמפגינים אם תשימו לב הם ברובם מקהילה שמההתחלה לא צייתה להנחיות, אז מה הפלא שקיימת בשכונה הזאת עלייה באחוז התחלואה. רשעים שהביאו את זה על עצמם. או אולי יותר יתאים מילים יפות שרבנים אמרו על אלה שלא מצייתים להוראות. הלוואי והמדינה תקנוס את הקהילה הזאת רטרואקטיבית, ככה תהיה לה יותר כסף ואמצעים לטפל בחולים שהם גרמו