המשת”פ הוברח: “מפקד הקומנדו הימי של חמאס נמלט בסירת צה”ל”

על פי דיווח באתרי תקשורת פלסטינים, מפקד בכיר בזרוע הצבאית של חמאס, נחשד בשיתוף פעולה עם ישראל - ונמלט משטח הרצועה על סיפונה של סירת צה"ל • זהו המפקד הבכיר השני בחמאס שנחשד באחרונה בשיתוף פעולה
קובי פינדרוס
כ' תמוז התש"פ / 11.07.2020 21:25

האם אחד המפקדים הבכירים של הזרוע הצבאית בחמאס היה משתף פעולה הדוק של ישראל?

על פי פרסום בחדשות 12, בעקבות דיווחים בכלי תקשורת פלסטינים – התשובה חיובית.

לפי הדיווח, מפקד יחידת הקומנדו הימי של של ארגון הטרור ברצועת עזה, נחשד בשיתוף פעולה עם ישראל, ונמלט משטח הרצועה על סיפונה של סירת צה”ל.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

מקורות בעזה סיפרו לאתר החדשות הפלסטיני ‘עמאד’ כי אותו מפקד בכיר לקח אל הספינה מחשב נייד ובו “חומרים מסווגים מסוכנים”, יחד עם סכום כסף ומכשירי ציתות.

על פי הדיווח, זהו המפקד הבכיר השני בחמאס שנחשד באחרונה בשיתוף פעולה עם ישראל.

החשוד הקודם, “מחמוד” – היה אחראי על רשתות התקשורת של ארגוני הטרור בשכונת סג’עייה בעזה, ואף הכשיר מחבלים של ארגון הטרור חמאס בפרקטיקות שונות של איסוף מידע.

“מחמוד”, כך לפי אותם מקורות, החל לשתף פעולה עם ישראל עוד ב-2009, ולפי הדיווח קשריו לכאורה עם ישראל נחשפו רק לאחרונה, כשביקש מאחיו לאסוף עבורו כסף ולהשאירו ליד פח אשפה. אותו אח נתפס על-ידי כוחות גדודי עז א-דין אל-קסאם.

המקורות סיפרו שבחמאס “נתקפו היסטריה” לאור הגילוי, וארגון הטרור פתח בעקבותיו בגל מעצרים במסגרתו נעצרו עשרות חשודים. עוד דווח כי בחמאס תפסו כחצי מיליון דולר במזומן, וכן ציוד טכנולוגי רב שמיועד לריגול ולציתות.

“החקירות נמשכות בסתר מחשש שמפקדים בכירים בזרוע הצבאית של חמאס עשויים להיות מעורבים (גם כן) ברשת הריגול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השם יברך אותו וישמור עליו
    12/07/2020 09:19
    חנן
  1. כל הכבוד לו.בזכותו ניצלו ויינצלו חיים.
    כן ירבו כמותו. השם יברך אותי וישמור עליו.