מייסד ‘אני שולמן’ הסתמס עם שר האוצר – ‘וחטף’ עליהום שמאלני

מייסד קבוצת 'אני שולמן' אביר קארה התארח ביום שישי בתוכנית 'אופירה וברקו', ונצפה כשהוא מתכתב בוואטסאפ עם שר האוצר ישראל כ״ץ • התגובות משמאל לא אחרו לבא: "סוכן כפול שמשתף פעולה עם הממשלה", ו"שליח בלפור בפרט והליכוד בכלל"
דוד ליבוביץ
כ' תמוז התש"פ / 11.07.2020 21:14

נצפה מסתמס עם שר האוצר וחטף ביקורת משמאל: מייסד קבוצת “אני שולמן”, אביר קארה, התארח ביום שישי בתוכנית ‘אופירה וברקו’ בערוץ 12, ונצפה כשהוא מתכתב בוואטסאפ עם שר האוצר ישראל כ״ץ.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

התגובות לתיעוד היו קשות: המראיינים, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ׳, תקפו את קארה על כך שהעז להתכתב עם בכיר הממשלה ולטענתם הוא ‘סוכן כפול’ בשל העובדה שקארה אמור לבקר את הממשלה ולהפגין נגדה בשם מאות אלפי עצמאים – ולא לשתף פעולה עימה.

קארה הותקף גם ברשתות החברתיות.

בעקבות הביקורת הקשה הפיץ קארה סרטון בו מובאת גירסתו: “ישבתי בתוכנית והופתעתי – במקום שנקבל סיקור אוהד על כל העבודה הטובה שאנחנו עושים למען הציבור ולמען אלפי אנשים, הופתעתי לקבל סיקור רע מאוד מצד שני אנשים שחיפשו לעצמם רייטינג וקיבלו אותו, עשו את העבודה העיתונאית שלהם, רק חבל שהם לא בדקו את הדברים לפני כן והוצאתי דיבתי רעה ואת דיבתנו רעה ועשו לנו עוול מאוד מאוד גדול”.

קארה הודה שהוא מתנהל מול שר האוצר באופן תכוף כבר חודש ימים: ״הוא בעצמו עמד על הפודיום בכנסת והצהיר שהשולמנים הם אנשים נהדרים ושהוא מזמין אותנו לכתוב איתו את חוק ההסדרים – כך אנחנו עשינו. אני הגעתי לפני חודש בדיוק לתוכנית אצל עמליה דואק וצעקתי בקול רם שיש שר אוצר בירושלים.

“אז נכון, ראש הממשלה – אני לא משתף איתו פעולה”, סיכם קארה. “עם שר האוצר – חד-משמעית אנחנו משתפים פעולה, ואני מאוד מקווה שלא תיפלו לספינים כי אני לא אמור לשתף פעולה עם שר המים אלקין אלא עם מי שצריך כדי להטיב עם העצמאיים במדינת ישראל”.

 

 

‘אני שוּלמן’ היא עמותה רשומה, שהחלה את דרכה כקבוצת פייסבוק למען העסקים הקטנים בישראל. הקבוצה הוקמה כדי לייצר ארגון המאגד יחדיו את כל בעלי העסקים העצמאים בישראל תחת ארגון ראשי אחד. בדרך זו הם שואפים לייצג את כל בעלי העסקים מול מוסדות המדינה וכן לדאוג לזכויות העצמאיים בישראל. הקבוצה הוקמה באוקטובר 2019 ומאז צברה כ-210 אלף חברים. מאז הצליחה לעורר הפגנות ופגישות שתדלנות עם פעילים חברתיים וגורמי ממשל [ויקי]..

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבעיה
    13/07/2020 09:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הוא שאביר אמר לברקו שהוא לא מדבר על הממשלה ופתאום ברקו מגלה שהוא מכתב עם כץ
    נב: הביקורת צצה בין היתר כי בוקרו צחי הנגבי, מיקי זוהר, אבי שמחון, את שלמה מעוז אך לא מקבלי החלטות כמו ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר ישראל כ”ץ

  2. אבי קארה
    25/07/2020 13:39
    rina
  3. עוד לפני ששמענו את השם “שולמנים” או “אבי קארה” אמר ראש הממשלה כי תהיה לו עוד סיעה כמו כחולן (כולנו) סיעה חברתית !!!