אחרי שטרלל I סמוטריץ’ לביבי: מוכן להיות פרויקטור קורונה של החרדים

בצלאל סמוטריץ' פנה לראש הממשלה בבקשה להתמנות לפרויקטור קורונה למגזר החרדי • "מרגע כניסת ישראל לגל השני של וירוס הקורונה הודיע שר הפנים אריה דרעי כי הוא אינו מוכן לשמש יותר פרויקטור" • 'איני מבקש לעצמי שום תקן או משרד לטובת העניין, אלא רק ההסמכה הממשלתית"
אריה ריבקינד
י"ח תמוז התש"פ / 10.07.2020 11:14

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ פנה היום (שישי) אל ראש הממשלה בנימין נתניהו והציע את עצמו כפרויקטור למאבק בקורונה בציבור החרדי.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

”על אף שאיני חבר קואליציה, בשל קרבתי רבת השנים לציבור החרדי, אני מוכן להתגייס למערכה כפרויקטור לציבור החרדי, בלי תקנים או משרדים, רק ככח עזר שנרתם למלחמה המשותפת בנגיף הקורונה”, כתב סמוטריץ’ לראש הממשלה.

לדברי סמוטריץ’, “מרגע כניסת ישראל לגל השני של וירוס הקורונה הודיע שר הפנים אריה דרעי כי הוא אינו מוכן לשמש יותר פרויקטור לענייני הקורונה למגזר החרדי, ועד לרגעים אלו אין מי שמוכן לקחת עליו את האחריות הכבדה מתוך חברי הקואליציה.

”העדר פרויקטור שיעשה את העבודה הטובה שעשה השר דרעי בגל הראשון נותנת את אותותיה ולא ניתן להעלם מכך”, הסביר סמוטריץ’. ”בשל קרבתי רבת השנים למגזר החרדי, ועל אף שאיני חבר הקואליציה, אני רואה נכון לקחת על עצמי את המשימה ולהיות פרויקטור הקורנה למגזר החרדי גם ממקומי בשורות האופוזיציה.

”איני מבקש לעצמי שום תקן או משרד לטובת העניין, אלא את ההסמכה הממשלתית לעסוק בנושא ולפעול עם ומול הציבור החרדי במלחמה המשותפת בהתפרצות הנגיף”.

שר התחבורה לשעבר הדגיש: ”מינוי פרויקטור קורונה למגזר החרדי הוא קריטי לניהול נכון של האירוע ויש בו בכדי לתרום למיגור התפרצות הנגיף ולהיות אוזן קשבת למאות אלפי אזרחי ישראל החרדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות