“למה אדוני בלי מסכה?” היח”צ הכושל שהמשטרה ניסתה לביים • צפו

בשלושה סרטונים של שוטר לוכד 'על חם' חסידי חב"ד בשכונה בצפת, כשהם ללא מסכה - זה מסתיים בצורה חביבה • "לא הבנתי בהתחלה מה קורה עד שראיתי שמצלמים אותי בוידאו, ברור שזה מבוים"
יוני גרין
י"ז תמוז התש"פ / 09.07.2020 16:52

יח”צ מביך של המשטרה: ברשתות החברתיות הופצו היום (חמישי) שלושה סרטונים של שוטר לוכד ‘על חם’ אברכים בשכונה של חסידי חב”ד בצפת – כשהם ללא מסכה.

בניגוד לסטיגמות, ולא כמו ב’סרטון הילדה’ שזעזע את הרשת, כאן זה הסתיים אחרת: השוטר שולף פעם אחר פעם מסכה, במקום לתת קנס.

הסרטונים שהופצו ברשת גררו גלי ביקורת מצד גולשים על שיתוף הפעולה עם היח”צ של המשטרה, שלפי הטענות בימי הקורונה מפלה לרעה את הציבור החרדי ופועלת ב’אכיפה מוגברת’.

החב”דניק מצפת שצולם בסרטון הגיב על כך: “יצאתי מהרכב ושוטר שאל אותי למה אני בלי מסיכה. לא הבנתי בהתחלה מה קורה עד שקלטתי וראיתי שמישהו מצלם אותי בוידאו. ברור שמדובר במשהו מבויים”.

שלמה חדד, סגן ומ”מ ראש העיר צפת אמר בתגובה לסרטון: “מדובר בסיור חלוקת מסכות ללא אכיפה. במהלך הפעילות צולמו ספונטנית סרטונים להסברה פנימית. לא ברור איך הדברים נלקחו כפרסום ארצי בעד/נגד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקוף שזה פרימיטיבי
    09/07/2020 18:39
    בית שמשית
  1. מי שראה את ה – – – האלו בפעולה אמיתית, ”בלי מסכות”, לרגע לא יחשוב שהסרטון קרה איפשהו על כדור הארץ. אולי בירח?!
    ממתי הם שואלים! מתנפלים על עוברי אורח, נשים בהריון, מבוגרים על כסא גלגלים באלימות נוראה. עוד לפני אלימות פיזית – שפת גוף מאיימת, דציבלים צרחניים, התלהמות… ”למה אדוני בלי מסכה”… אדוני…