ליברמן שמח לאיד וסמוטריץ הגיב: שמח לחשוף את פרצופך האמיתי איווט

אריה ריבקינד
|
ט"ז תמוז התש"פ / 08.07.2020 17:56
בצלאל סמוטריץ הגיב בזעם על המהלכים שהובילו לגניזת ההצעה להקמת ועדת חקירה לניגוד העניינים של שופטי העליון – ותקף: “כרת היום ברית עם טיבי ויזבאק כדי להתחנף למערכת המשפט” • ליברמן: “‏אני תמיד שמח כשיש לי הזדמנות להצביע נגד סמוטריץ’ ונתניהו”

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב אחר הצהריים (רביעי) להפלת ההצעה שהגיש להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת ניגוד העניינים של שופטי בית המשפט העליון.

איך תהיה תוכניתן, פרמדיק או מפיק מולטימדיה בלי להשקיע שקל?

“נפל דבר בישראל, קואליציית ליברמן-טיבי-יזבאק-לפיד ובורחי הליכוד חברו יחד לבצר את כוחו של בג”ץ על חשבון אור השמש וניקיון הכפיים של השופטים. אור השמש מחטא, הם בחרו להשאיר את מדינת ישראל בחושך”, אמר סמוטריץ’.

בישראל ביתנו, מפלגת אופוזיציה, שמחו לאידו של סמוטריץ’ וטענו כי סיכלו מהלך שהיה מתואם עם נתניהו.

“‏אני תמיד שמח כשיש לי הזדמנות להצביע נגד סמוטריץ’ ונתניהו. אני מתבייש שכנסת ישראל, במקום לעסוק בטיפול בהתפשטות המגפה והמשבר הכלכלי, מנסה לעזור לממשלת החרטא לשנות את סדר היום ולברוח מאחריות”, כתב יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בטוויטר.

סמוטריץ’ הגיב: “תעירו אותי כשפעם אחת ליברמן הזגזגן יצביע בעד משהו שהוא אומר שהוא מאמין בו. ליברמן מאמין בליברמן. לא ימין ולא נעליים. הוא כרת היום ברית עם טיבי ויזבאק כדי להתחנף למערכת המשפט. משאיר לכל אחד מכם לחשוב למה. רמז: כנסו לאתר של יואב יצחק…”

בהמשך הגיב לליברמן: “אני תמיד שמח שיש לי הזדמנות לחשוף את פרצופך האמיתי איווט, ואת האינטרסים המפוקפקים שלך במערכת המשפט. ד”ש מיואב יצחק ומהיבא יזבאק שאליה חברת בהצבעה היום”.