איך יצביעו החרדים והליכוד להצעת סמוטריץ’? • איכלר: הצעה צודקת

היום עולה להצבעה הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתחקור את ניגודי העניינים של שופטי בית המשפט העליון • איכלר: "אסור להצביע נגד דרישה נחוצה כזאת אני קורא לכל חברי בסיעות החרדיות להצביע בעד ועדת החקירה" • סמוטריץ' ביקש להיפגש עם הרבי מגור ועם חכם שלום
אריה ריבקינד
ט"ז תמוז התש"פ / 08.07.2020 11:01

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ וסיעת ימינה, דורשים את הקמתה של ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא ניגודי העניינים של בכירי המערכת המשפטית.

ההצעה צפויה לעלות היום לדיון בכנסת וח”כ בצלאל סמוטריץ’ תוהה כיצד יצביעו אנשי הליכוד וחברי הכנסת החרדים.

“אף אחד לא מעל החוק! גם לא שופטים. וכפי שאמר לי אתמול הפרשן יעקב ברדוגו – . אם לא תצביעו היום בעד, תחסכו מאיתנו את הנאומים ומס השפתיים מחר”, אמר סמוטריץ’.

ח”כ ישראל אייכלר הגיב: “הדרישה להקים ועדת חקירה על ניגוד העניינים של שופטי בית המשפט העליון נכונה וצודקת מאין כמותה. היא תחשוף את חומת הקרמלין עד כדי שקיפות”.

אייכלר הדגיש: “אסור להצביע נגד דרישה נחוצה כזאת אני קורא לכל חברי בסיעות החרדיות להצביע בעד ועדת החקירה”.

הוא הוסיף: “אני קורא לראש הממשלה לא לפחד כלל ולתת חופש הצבעה לקואליציה. זו הזדמנות לעשות צדק ולהציל עשוקים מיד עושקי המשפט והצדק”.

בהמשך צייץ סמוטריץ’ – לאחר שנודע לו כי בכוונת חברי הכנסת החרדים להצביע נגד ההצעה – כי פנה לנשיא המועצת חכם שלום, ולאדמו”ר מגור, בבקשה להיפגש איתם, בניסיון למנוע את הפלת החוק.

בחשבון הטוויטר שלו כתב ח”כ סמוטריץ’: “פניתי עכשיו לשרים ליצמן ודרעי בבקשה להיפגש בשעות הקרובות עם האדמו”ר מגור ועם חכם שלום כהן שליט”א, בכדי להסביר להם את חשיבות הקמת וועדת החקירה הפרלמנטרית שעולה היום להצבעה, לחשיבות השמירה על זהותה היהודית של המדינה. אני משוכנע שהם יתמכו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות