האבא: ‘הילדה בטראומה רצינית מאד, לא אנושי מה שעשו לה’ • צפו

אביה, יהושע געטר, היא מתקשה להתאושש מהאירוע: "השוטרים איימו שייקחו אותה לתחנה" • "השוטרים הם אנשים טובים, הם פשוט לא מקבלים את ההוראות הנכונות מלמעלה"
חרדים 10
ט"ו תמוז התש"פ / 07.07.2020 15:25

יהושע געטר, אביה של הילדה החרדית בת ה-13 שעוכבה אתמול (שני) בירושלים בידי שני שוטרים, סיפר בתכנית ‘פאולה וליאון’ בקשת 12, כי היא מתקשה להתאושש מהאירוע.

“היא עדיין בטראומה רצינית מאוד”, העיד האבא. “זה ממש לא אנושי. היא אמרה לשוטרים שהורידה את המסיכה בשביל לשתות ברד, אבל לא היה עם מי לדבר. הם לא רצו להקשיב. הם שאלו אותה מה השם שלה, היא נבהלה ולא אמרה מיד את השם, ניסתה להתחמק, אז הם אמרו: ‘את רוצה שניקח אותך לתחנה?’.

“היא פחדה שהולכים לעצור אותה”.

“היה יום מאוד חם אתמול. בארבע וחצי אחר הצהריים היא הלכה עם האח והאחות הקטנים וקנתה להם ולעצמה ברד”, תיאר את שאירע, “היא הורידה את המסיכה בשביל לשתות את הברד והחזיקה אותה ביד. היא סיימה לשתות, רצתה להחזיר את המסיכה לפנים ואז השוטרים ראו אותה.

“הם חשדו שהיא מחזירה את המסיכה רק בגלל שראתה אותם. השוטרים היו בצד השני ורצו אליה. נהיה שם בלגן גדול, אנשים התחילו להתאסף וראו את מה שקרה.

“השוטרים הם אנשים טובים, הם פשוט לא מקבלים את ההוראות הנכונות מלמעלה”, סיכם, “משהו פה לא עובר נכון. השוטרים לא יודעים מה הם צריכים לעשות, הם מתבלבלים. כנראה שדורשים מהם לעמוד במכסת דוחות כלשהי, אז הם נתפסים לאנשים שהכי קל לתפוס אותם”.

ממשטרת ישראל נמסר על האירוע: “בניגוד מוחלט לנטען, השוטרים פגשו בנערה בת 13.5 ברחוב כשהיא ללא מסיכה על פניה בניגוד לתקנות ולמרות שהיא מחויבת בכך ולא רשמו לה דו”ח כלל. השוטרים ביקשו ממנה לעטות מסיכה על פניה ושחררו אותה לדרכה. מדובר בעוד פרסום שקרי ומעוות לחלוטין במסגרת קמפיין מגמתי המתנהל בימים אלו נגד המשטרה והשוטרים הפועלים למען בריאות הציבור”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני פשוט משתגע מתגובת המשטרה
    07/07/2020 15:37
    חנן
  1. ילדה/ילד בן/ת 13 לא עובד עליהם איומים עובד הסברה השוטר אם כל הכבוד יכל להגיד פשוט “ילדה שימי מסכה” הילדה סתם לא בכתה השוטר הפחיד אותה…(דרך אגב אני בטוח שבעררה למרות התחלואה שם הןא לא היה מעיז לדבר אם משהו שם)

  2. השוטרים הם לא אנשים יפים
    07/07/2020 15:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. תביעה בארה”ב נגד החיוב לעטיית מסיכות: מסכה לא עוזר כלל וכלל. כעת “אין הוכחות חותכות לכך – שמסיכות מסייעות להילחם בהתפשטות נגיף הקורונה”

    קבוצה חוקרים תובעים את המחוז על החיוב לעטות מסכה. הקבוצה הגישו תביעה נגד מדיניות המחוז המחייבת אנשים ללבוש מסכה בציבור על מנת לעצור את התפשטות הקורונה.

    התביעה טוענת שמדיניות המחוז פוגעת בזכויות המגנות על התובעים חוקתית בכך שמחייבים אותם ללבוש “מכשירים רפואיים מסוכנים דוגמת מסכות” וביקשו מבית המשפט להוציא צו מניעה שיחסום את אכיפתו.

    בתביעה טוענים כי המלצות ה- CDC ללבוש כיסוי פנים בפומבי אינן משפיעות על החוק הממלכתי או הפדרלי, ואומרות כי עליהן להיות בהתאם לחוקות פלורידה וארה”ב. היא גם טוענת כי אין שום הוכחות חותכות לכך שמסיכות מסייעות להילחם בהתפשטות נגיף הקורונה, בכלל לא!!! כנראה שמסכה לא עוזר כלל וכלל.

  4. כל הסיפור מוזר
    07/07/2020 16:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. אני הסתובבתי בעיר מודיעין וראיתי הרבה ילדים מעל גיל 10 בלי מסכות
    למה להם לא עצרו ל5 דקות עד שבטוח יהיה להם טראומה ואז לשחרר אותם?