עיריית ב”ב נגד פיקוד העורף: ‘תפנו מיד את בית מתתיהו, די לסחבת!’

בישיבת בית מתתיהו ישנם עוד כ-100 תלמידים המחכים לפינוי על ידי פיקוד העורף העירייה: "לסיים את הסחבת בהקדם האפשרי!" • הפיקוח העירוני בבני ברק סימן 15 ישיבות 'אדומות' בהן לא נשמרים כללי הקורונה
אריה ריבקינד
י"ג תמוז התש"פ / 05.07.2020 20:05

כ-100 חולי קורונה טרם פונו מישיבת ‘בית מתתיהו’ בבני ברק – ובעירייה מפנים הערב (ראשון) אצבע מאשימה כלפי פיקוד העורף.

בהודעה רשמית של העירייה בני ברק – נאמר: “עיריית בני ברק דורשת מפיקוד העורף להשלים את פינוי התלמידים מישיבת בית מתתיהו לאלתר וללא דיחוי נוסף”.

לפי העירייה, “נכון לשעה זאת, נותרו לפי הערכות גורמים בישיבת בית מתתיהו עוד כ-100 תלמידים המחכים לפינוי בהקדם על ידי פיקוד העורף. מוקדם יותר, פונו 70 מתלמידי הישיבה למלוניות”.

עיריית בני ברק חוזרת ומדגישה: “הסמכות לפנות את תלמידי הישיבה נמצאת אך ורק בידי פיקוד העורף. לפיכך, אנו דורשים מפיקוד העורף לסיים את הסחבת בהקדם האפשרי ולפנות את יתר התלמידים”.

גורם בעיירית בני ברק אומר לחרדים 10: “אין מלוניות, אין עם מי לדבר”.

לפי דיווח של יאיר שרקי, הפיקוח העירוני בבני ברק סימן 15 ישיבות ‘אדומות’ בהן לא נשמרים כללי הקורונה ונמצאו נדבקים.

ראש העיר אברהם רובינשטיין רוצה לסגור אותן, אבל ממתין להקמת פורום רבני-רפואי שייתן לו את הלגיטימציה הדרושה בעולם החרדי למהלך כזה.

“בגלל פוליטיקה זה מתעכב, התושבים ישלמו את המחיר בהדבקה ובסוף גם בסגר”.

כפי שדווח בחרדים 10, בצל העלייה בתחלואה עלו ביום חמישי ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, האלוף רוני נומה, וד”ר משולם הרט להתייעצות חירום בביתו של מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין.

ראש הישיבה הורה שלא לזלזל בהוראות הרופאים חלילה ולשומר כל התקנות.

בנוסף הנחה ראש הישיבה להביא את כל הנתונים בפני הגר”ש שטיינמן והגרב”ד דיסקין והם יעלו את תוכניות החרום והטיפול בישיבות שלא מקפידות על התקנות – להכרעה בפני מרן ראש הישיבה.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האם הפוליטיקאים החרדים דואגים לבריאות שולחיהם???
    05/07/2020 22:40
    פקוח נפש
  1. היכן הנציגים בממשלה?
    06/07/2020 06:24
    איכה?