ליברמן: “גנץ נמחק, הסיכוי שיהיה ראש ממשלת מונגוליה גדול יותר”

ליברמן הגיע ל'פגוש את העיתונות', וניצל את ההזדמנות לעקוץ את ראש הממשלה: "חיתולים וראשי ממשלות צריך להחליף מדיי פעם - בדיוק מאותה סיבה" • ביקר את התפקוד בימי קורונה: "לא מנהלים משבר - אלא מסע יחסי ציבור"
חרדים 10
י"ג תמוז התש"פ / 04.07.2020 22:54

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, העניק הערב ראיון לתכנית ‘פגוש את העיתונות” עם רינה מצליח בערוץ 12, והתייחס להתנהלות הממשלה תחת משבר הקורונה, כמו גם לפעולותיו של ראש הממשלה במהלך השבוע האחרון, לרבות אי החלת הריבונות ביהודה ושומרון.

איך באופוזיציה? התעניינה מצליח.

“בן אדם חייב לעשות מה שהוא מאמין. אמרתי כבר פעם – זו זכות גדולה לשרת מהאופוזיציה ואני שמח שאנחנו לא נמצאים ברפש שבתוך הממשלה”.

אתה מותח ביקורת על ראש הממשלה בעניין הסיפוח, אבל מסתבר שהסיבה שאין סיפוח היא בגלל האמריקנים.

“אנחנו צריכים להחליט אם אנחנו מדינה עצמאית או רפובליקת בננות. מההתחלה נתניהו לא התכוון לשום מילה בעניין הסיפוח, זה היה מהלך אלקטורלי שמטרתו הייתה לגנוב 4-5 מנדטים. אמרתי את זה לפני הבחירות האחרונות, הוא מברבר את עצמו לדעת. התחיל לדבר על כך כבר לפני בחירות מועד א’. כשבן גוריון הכריז על ירושלים כבירת ישראל, הייתה מהומה. כנ”ל לגבי לוי אשכול. נתניהו לא התכוון, לא מסוגל ולא רוצה”.

מה אתה חושב, צריך לספח?

“תעזבי אותי אני באופוזיציה. אני שומע דוד אלחיאני תוקף חזיתית את נתניהו. לגבי בקעת הירדן אין שום ויכוח, חייבים מבחינה בטחונית, אין שטח שחשוב יותר ממדינת ישראל. אנחנו הגשנו הצעת חוק בנושא החלת ריבונות, כמובן מי שהצביע נגד זה הליכוד יחד עם הרשימה המשותפת. לכל דבר יש מחיר. בסוף אנחנו מדינה עצמאית. תוך יום נתניהו ייכנס להיסטוריה כאחד שפספס הזדמנות היסטורית”.

לפני הבחירות חשבתם שתצליחו להדיח אותו, ועכשיו לפי כל הסקרים יש לו רוב גם בלעדייך.

“כל הסיפור של צפון קוריאה, שכולם חותמים לו על הצעת נאמנות הוא מגוחך”.

ליברמן ציטט את האמרה הידועה של מארק טווין, ובאמצעותה תקף ישירות את נתניהו: “אני לא מתרשם מסקרים – חיתולים וראשי ממשלות צריך להחליף מדיי פעם – בדיוק מאותה סיבה. ראש הממשלה לא דואג לציבור – הוא דואג לעצמו ולראש ממשלה הרזרבי, החזרי מס, תרומות של מיליונים. לא ראיתי שהוא דואג לציבור. אני מאמין שביום הבוחר נראה תוצאה אחרת”.

אתה חושב שבאמת צריך להעביר את פעילות משרד הבריאות לפיקוד העורף?

“גם פה ראש ממשלה נכשל בניהול משבר הקורונה, מנהל אותו כמו קמפיין יחסי ציבור. היה חייב להעביר לפיקוד העורף, בשביל הדברים האלו הוא הוקם. יש הוכחות בשטח איך פיקוד העורף טיפל במקומות כמו בני ברק”.

ליברמן קבע: “הממשלה הרעה הזו חייבת להפוך לחלק מההיסטוריה”.

אתה בקשר עם גנץ?

“לא. האיש מבחינתי נמחק. אחרי איך שהוא התנהל והכניסה לממשלה המיותרת הזו, אחרי שלא קיים את כל מה שהבטיח והתחייב לציבור. הסיכוי שלו להיות ראש ממשלת מונגוליה גדול יותר מלהיות ראש ממשלת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן
    05/07/2020 07:44
    רפפורט
  1. אזה יופי נהיית פרשן ולא קולע בשום נושא!! אולי הגיע הזמן אדון ליברמן להעלם מהמפה הפולטית תעשה טובה לנו ולך אתה פשוט פלצן אחד גדול!!אולי בשחיתות אתה מעולה!!