באמת דחוף לך החיבוק? אברי גלעד נכנס לבידוד וזה מה שיש לו לומר

אני רואה את בכירי מביעי הדעה מבקרים את הממשלה והעומד בראשה על הגל השני. טעות • עיקר האחריות על מה שקורה עכשיו היא על האזרחים, שהחליטו שלא מתאימות להם ההוראות • אברי גלעד על גל מעשה ידינו
חרדים 10
י"א תמוז התש"פ / 03.07.2020 15:27

בידוד.

אתמול בלילה, מאוחר, צלצל הטלפון. מי מתקשר בשעה כזאת למגיש תכנית בוקר? כבר עשר ורבע, למען השם.

“מההפקה. אתה בבידוד מעכשיו”.

אורח שביקר בתכנית לפני תשעה ימים הוא חולה מאומת. כל מי שהיה באולפן בזמן שהוא היה נכנס לבידוד עד יום שלישי הבא. כולל טלי.

התבאסתי, אבל לא נורא.

שלשום עשינו בדיקת קורונה חדשה, המצאה ישראלית, שנותנת תוצאה תוך חצי דקה, ויצאנו שליליים, אז אני רגוע. כמה ימים ונחזור.

אבל זה התווסף לתחושה החזקה שלי שהגל השני כאן, והוא גבוה ואלים מהראשון. בגל הראשון לא הכרתי אף אחד חולה, בגל הזה אני מוקף.

הנה למשל חבר שלי א’ הלך למסיבת קריוקי (!!!!???) שבה כל מי שנכח נדבק. אין ספק שלהעביר מיקרופון מפה לפה זה רעיון מצטיין במיוחד.

אני רואה את בכירי מביעי הדעה מבקרים את הממשלה והעומד בראשה על הגל השני. טעות. עיקר האחריות על מה שקורה עכשיו היא על האזרחים, שהחליטו שלא מתאימות להם ההוראות, אין כללי זהירות, להיות בחתונה של 400 איש ולהתחבק עם כל קרוב דרגה ח’ זה סביר בימי מגיפה עולמית, לחזור ללחיצות יד, נשיקות, התגודדויות ,זה סבבה כי פרופ’ יורם לס אמר שאין גל ראשון.

אז הנה הגל השני, והוא יביא לסגירת הרבה ממה שנפתח, להתראות לאירועים, ביי להופעות, ארי ודרצ’י לנסיעות לחו”ל.

אין את מי להאשים. זה גל מעשה ידינו, אנחנו הזנחנו, אנחנו נשלם. והמדינה תכניס את היד עוד יותר עמוק לכיס ותפצה את מי שנפגע אנושות בגל הזה, אבל זה מהכסף שלנו, של הילדים שלנו, של העתיד שלנו, של הביטחון שלנו בעולם.

הנה אנחנו מדינה אדומה. זה תלוי רק בנו אם נהפוך למדינה שחורה. באמת דחוף לך החיבוק הזה? באמת הכרחי לך האירוע הזה? באמת אין לך יכולת לדחות את הסיפוק הרגעי הזה? יותר מהמשך קיומה של מדינת ישראל?

מעומק הבידוד מתחנן בפניכם, קחו אחריות על החיים שלכם, הפרנסה של השכנים שלכם, העתיד של העם שלכם. שבת שלום ובשורות טובות.

• הפוסט פורסם בדף הפייסבוק של אברי גלעד

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכי קל להאשים את הממשלה
    05/07/2020 11:37
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא נותר אלא לקחת אחריות ולהתחיל להבי, שללא ערבות הדדית ודאגה זה לזה, לא נצא בחיינו מן הקורונה. הממשלה לא יכולה לעשות זאת בלעדינו

  2. "נדבק"
    05/07/2020 12:43
    יעקב ב.
  3. אז הבנו שהנגיף הזה קיים אצל כל אחד מאיתנו כמו מיליארדי נגיפים אחרים. כמובן שהבדיקות מראות שיש לנו נגיף כזה, הבדיקות אינן מראות אם הנגיף חי או מת….אצל רובנו החיסון הטבעי ממית את הנגיף. במילים פשוטות, א-סימפטומטי אומר שיש לך נגיף חי או מת כי זה לא ברור לפי הבדיקות ואם יש לך חי או מת השלב הבא הם תסמינים, או סימפטומים, אם אין לך סימפטומים המשתייכים לנגיף הזה אתה נחשב א-סימפטומטי,ומכאן אתה לא חולה,לא מדבק ולא צריך לשבת בבידוד. בהינתן ממר גרוטו הנתון של בין 10% ל-20% מהבדיקות לזיהוי הנגיף הן אמינות מרבית “נשאי הקורונה/נדבקים” אינם באמת חולים. ובואו נזכור שיש חולים ונפטרים באלפים ממחלות אחרות. בבתי חולים נדבקים מזיהומים לפחות 10,000 ומתוכם נפטרים 5000 בשנה. על זה לא מדברים. ומה עם חולי סרטן, אלצהיימר ועוד?