מצמרר: פוגע בהולכת רגל שחוצה במעבר חצייה וגופה נזרק למרחק

תאונת דרכים קטלנית שאירעה לפני כ-3 שבועות בנתניה תועדה במצלמות האבטחה • במהלך החקירה התברר: אביו של הנהג ניסה לחפות על בנו • "לך, הכל בסדר, לך. אני אקח את זה עליי"
חיים טוויל
י' תמוז התש"פ / 02.07.2020 11:08

כתב אישום הוגש אתמול (רביעי) בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד נגד אב ובנו, בעקבות תאונת דרכים קטלנית שאירעה ברחוב פתח תקוה בנתניה לפני כשלושה שבועות, בה נהרגה הולכת רגל.

חקירת בוחני התנועה של המשטרה העלתה, כי רכב פרטי פגע בהולכת הרגל בשעה שזו חצתה את הכביש במעבר חצייה ממזרח למערב בנתיב שמאלי מבין שניים.

עוד העלתה החקירה, כי הולכת הרגל הוטחה לעבר שמשת הרכב ומעוצמת הפגיעה גופה נזרק למרחק של למעלה מ-30 מטרים.

כתוצאה מהתאונה האישה נחבלה בראשה ובכל חלקי גופה וכוחות ההצלה שהיו במקום נאלצו לקבוע את מותה.

למקום הגיעו גם בוחני המשטרה, שתישאלו את מי שהציג את עצמו כנהג ברכב, ופתחו בחקירת התאונה.

במהלך החקירה עלה החשד כי מי שנהג ברכב ופגע בהולכת הרגל הוא דווקא בנו של מי שהציג עצמו בזירה כנהג הרכב הפוגע וכי עד להגעת השוטרים למקום, הספיקו האב והבן להתחלף כך שלשוטרים נאמר שהאב הוא שנהג ברכב בעת התאונה.

חקירה סמויה של בוחני התנועה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים העומדים לרשות המשטרה, העלתה כי הבן הוא שנהג ברכב ומיד לאחר התאונה הוא התקשר ובישר זאת לאביו.

האב, שעבד בחנות הסמוכה למקום התאונה, הגיע במהירות למקום עם רכבו והתחלף עם הבן, שנסע מהמקום ברכבו של האב, תוך שהאב אומר לבנו: “לך, הכל בסדר, לך. אני אקח את זה עליי”.

לאחר שהמשטרה הצליחה לבסס את החשדות נגד השניים, כשבועיים לאחר התאונה, נעצרו האב והבן יחד עם בני משפחה נוספים והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בני המשפחה שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים ואילו מעצרו של הבן, גבר כבן 34 תושב הרצליה, הוארך בבית משפט השלום בפתח תקווה.

בכתב האישום שהוגש אתמול מואשמים האב והבן בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר פגיעה, שיבוש הליכי משפט ומסירת ידיעה כוזבת. יחד עם כתב האישום פרקליטות מחוז מרכז הגישה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות