נפתלי בנט: המגפה חזרה ובגדול, זה לא קונספירציה – זה דבר אמיתי

מזהיר מהעברת הקורונה מצעירים למבוגרים ומבקש להיפגש איתם רק באוויר הפתוח: "סיכוי ההידבקות באוויר הפתוח הוא חלקיק הסיכוי מאשר בחדר סגור" • "אל תתרשמו מהמספר המועט כרגע של החולים הקשים והמתים, יש פער של 3 שבועות, בין הזינוק בהידבקות לתחלואה הקשה"
אריה ריבקינד
י' תמוז התש"פ / 02.07.2020 10:34

יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט, ממשיך לתדרך את הציבור על ההתנהלות הנדרשת בצל הגל השני של מגפת הקורונה.

בפתח הודעת עדכון ששיגר הבוקר (חמישי) – אמר בנט: “המגפה חזרה ובגדול, ההידבקות גבוהה מאוד. חצינו את השיאים של הגל הראשון”.

לדבריו, “עצם ההידבקות בוירוס הקורונה, אצל צעירים בדרך כלל זה עובד בסדר, הבעיה היא כשזה עובר למבוגרים. אל תתרשמו מהמספר המועט כרגע של החולים הקשים והמתים, בדרך כלל יש פער של שלושה שבועות, בין הזינוק בהידבקות לתחלואה הקשה ומקרי המוות.

“לכן אני מבקש שכשאתם הולכים לבקר את סבא וסבתא תפגשו אותם בחוץ, בגינה, בחצר, באוויר הפתוח. סיכוי ההידבקות באוויר הפתוח הוא חלקיק הסיכוי מאשר בחדר סגור. אם בכל זאת חייבים להיות בתוך הבית, תפתחו חלונות ודלתות ותדליקו מאוורר, האוורור מצמצם בצורה דרמטית את הסיכוי להידבק”.

בנט הוסיף: “לכן אני מבקש, כדי שנוכל להמשיך לפתוח את המדינה, תשמרו על הפגיעים על החלשים תשמרו על סבא וסבתא ותפגשו אותם באוויר הפתוח. אל תזלזלו בקורונה, זה לא קונספירציה – זה דבר אמיתי. לא מכחישים את הקורונה, אבל אנחנו יכולים ביחד להתמודד עם זה”.

אתמול הקים בנט את ‘קבינט הצללים’ של הקורונה, בו משתתפים מומחים מתחומי הבריאות, האפידמיולוגיה, העסקים והחירום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנט כל הכבוד על האומץ
    03/07/2020 09:22
    מאשדוד
  1. כל הכבוד לך איכפת ואתה יודע שביבי שקרן ומפחיד אותנו בלי לדאוג לנו האזרחים הוותיקים אין עליך