ממשיך: הכתב הפוליטי של חדשות 13 עקיבא נוביק פוטר מתפקידו

במסגרת גל הפיטורים בחברת חדשות 13 פוטר הכתב הפוליטי מתפקידו • "מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי"
אבי כץ
ט' תמוז התש"פ / 01.07.2020 18:25

גל הפיטורים בחדשות 13, לאחר ההסכמות בין ועד העובדים וההנהלה נמשך: הכתב הפוליטי של חדשות 13 עקיבא נוביק קיבל הערב (רביעי) הודעה כי הוחלט לפטרו מהחברה.

נוביק צייץ בטוויטר: “פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי”.

אחר כך הוסיף: “האמת היא שטכנית התפטרתי, אבל לא רציתי לשבור את התבנית של טלי מורנו”.

ביום שני הודיעה טלי מורנו, מגישת המהדורה המרכזית ומי שהגישה בחברה מיום הקמתה כי פוטרה מתפקידה.

בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה  כתבה: “לכל המתעניינים: פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאית יד שנייה עם ותק של שניי עשורים במקצוע והתמחות בהגשה, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש”.

הנהלת חדשות 13 חתמה על הסכם קיבוצי עם נציגות העובדים וארגון העיתונאים, כחלק מתהליך ההתייעלות בחברה.

מנכ”ל חדשות 13 ישראל טוויטו: ”חודשים לא קלים עברו על כולנו בחברת החדשות. חודשים של עבודה מאומצת וקשה לצד ניהול תהליך מורכב של קיצוץ בחברה. הסיכום שהגענו אליו הערב הוא הסכם לא קל עבור כולנו. החברה תיפרד מעובדים אשר היו ותמיד יהיו חלק מהותי בבנייתה, בביסוסה ובחוזק העיתונאי שלה”.

לדברי טוויטו, ”הנהלת חברת החדשות בתמיכתו של מנכ״ל רשת, אבי בן טל, עשתה הכל על מנת לשמור על חוסן ואיתנות גם ביום שאחרי ביצוע תהליך ההתייעלות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות