זו השאילתא שהח”כ החדש אליהו ברוכי מ’דגל’ שאל את אורי מקלב

סגן שר התחבורה אורי מקלב במליאת הכנסת: "כל עוד חופי הרחצה פתוחים נסדיר תחבורה ציבורית למקום" • במענה לשאילתא של ח"כ אליהו ברוכי הודיע סגן השר מקלב כי יפעילו קו מהיר מצומת שילת ישיר אל משרדי הממשלה בירושלים 
אריה ריבקינד
ט' תמוז התש"פ / 01.07.2020 12:54

סגן שר התחבורה אורי מקלב הודיע היום (רביעי) במליאת הכנסת כי בכוונת משרדו לספק שירותי תחבורה ציבורית לחופי הרחצה – כל עוד הם פתוחים, עקב מגבלות הקורונה.

סגן השר מקלב שענה לשאילתות חברי הכנסת פתח בתשובה לשאילתה של חבר הכנסת אליהו ברוכי על שינוי מסלולו של קו 100 היוצא ממודיעין לירושלים מכביש 443 לכביש 1.

סגן שר התחבורה מקלב הסביר כי קווי שירות אלו ייעודם המרכזי הוא הבאת עובדים למרכזי התעסוקה ומשרדי הממשלה בבירה בצורה המהירה ביותר. השינוי נבע כתוצאה מעבודות בכביש 1 וכעת עם השלמת הפרויקט הוחזרו הקווים למסלולם, שכן הארכת המסלול דרך כביש 443 תאריך את משך הנסיעה בזמן רב.

סגן שר התחבורה הודיע כי לאור הביקוש יקצו קו מהיר נוסף אשר ייסע מצומת שילת על  כביש 443 ישיר אל משרדי הממשלה – כאשר קו 113 ממודיעין לירושלים ישנה את מסלולו כך שיהפוך להיות קו מהיר למרכזי התעסוקה, ויהיו לו את כל יתרונות הקווים המהירים.

לאחר מכן ענה לשאילתות נוספות של חברי הכנסת.

סגן שר התחבורה הודיע לח”כ אזולאי, שביקש לדעת על תיגבור הקווים לחופי הרחצה בעונה זו, כי כל עוד משרד הבריאות ומשרד הפנים יאפשרו את פתיחת חופי הרחצה משרד התחבורה יפעיל את התחבורה הציבורית למקומות אלה ויתגבר במידת הצורך.

סגן השר אמר כי אף התברר בתחקיר שנעשה במשרד כי הציבור נוסע למקומות אלה גם בשעות הלילה המאוחרות, לאחר רדת החשכה, ואנחנו שמים לב גם לנוסעים אלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות