טרגדיה: חתן חרדי נהרג בתאונה קטלנית – שבוע אחרי החתונה שלו

שמואל חזן ז"ל, בנו של הרב חזן מאלעד, מראשי ישיבת ראשית חכמה, וחתנו של ירון לוי מבית שמש, שהתחתן בשבוע שעבר - נהרג בהתנגשות קטלנית עם אוטובוס בדרך שבין שיטים לשיזפון • בשבוע שעבר נערכה 'שבע ברכות' של המנוח ז"ל, בהשתתפות ח"כ משה אבוטבול ומנכ"ל ש"ס
חיים טוויל
ח' תמוז התש"פ / 30.06.2020 19:54

טרגדיה נוראה: שמואל חזן ז”ל, חרדי שהתחתן בשבוע שעבר, נהרג היום (שלישי) באמצע ‘ירח הדבש’ שלו ו-11 נפצעו בהתנגשות שאירעה בין רכב פרטי לאוטובוס בקטע הדרך שבין שיטים לשיזפון.

המנוח ז”ל, בנו בן של הרב  רבי יוסף ששון חזן, מראשי ישיבת ‘ראשית חכמה’, שנשא לאישה את בתו של ר’ ירון לוי,  איש ש”ס, חבר מועצה לשעבר בבית שמש ומנהל מקוואות במועצה הדתית.

כתב חרדים 10 מציין, כי רק בשבוע שעבר נערכה סעודת ‘שבע ברכות’ של המנוח ז”ל,  בהשתתפות מנכ”ל ש”ס חיים ביטון, ח”כ משה אבוטבול, ח”כ מיכאל מלכיאלי,  ופעילי ש”ס – בבית הדוד, שלומי לוי, מפעילי ש”ס.

ח”כ משה אבוטבול, ח”כ מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון ופעילי ש”ס בשבע ברכות. צילום: באדיבות המצלם

לפי הדיווחים של כוחות ההצלה, נהג ברכב הפרטי נלכד בתוך הרכב וחולץ ממנו על ידי לוחמי אש מתחנת אילת.

לבית החולים יוספטל באילת פונו 11 פצועים: גבר כבן 60 במצב קל-בינוני ועשרה שנפצעו באורח קל.

אלדד רוזן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ גופתו. כמו כן בסיוע צוותי רפואה של צה”ל הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשמונה נפגעים קל ששהו באוטובוס שמעורב בתאונה”.

חובש בכיר במד”א אליהו שריקי, סיפר: “מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ואוטובוס. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 30, נלכד ברכבו במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב היה מעוך לגמרי, ובמקביל לפעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו.

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

“נוסעי האוטובוס התהלכו בשולי הכביש כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות יבשות. ביצענו בדיקות רפואיות והם פונו באמבולנסים של מד”א להמשך טיפול רפואי בבית החולים יוספטל באילת”.

בדוברות הכבאות וההצלה מסרו: “צוותי הכיבוי אשר הגיעו למקום הבחינו בתאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס וכי במקום ישנם שני לכודים. לוחמי האש פעלו לחילוץ לכוד אחד מהרכב הפרטי ללא רוח חיים, כמו כן פעלו לחילוץ לכוד אחד מהאוטובוס במצב בינוני, לפי גורמי רפואה.

“לפני הגעת כוחות הכיבוי פונו מספר נפגעים נוספים על ידי צוותי רפואה של מד”א וצה”ל. בנוסף, בוצעו על ידי לוחמי האש פעולות לייצוב כלי הרכב ולניתוק מקורות אנרגיה על מנת לשלול סכנה במקום”.

מהמשטרה נמסר: בסמוך לשעה 16:00 התקבל דיווח במשטרת ישראל על תאונת דרכים בכביש 40, בין בסיס שיזפון לישוב שיטים. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה והחלו בחקירת נסיבות התאונה.

על פי החשד הראשוני עולה כי מדובר בתאונה חזיתית כתוצאה של סטייה מנתיב של אחד מכלי הרכב מסיבה שאינה ברורה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משתתף בצער המשפחה היקרה לי
    30/06/2020 23:43
    ניסים
  1. ת.נ.צ.ב.ה. לא פשוט בכלל. שהקדוש ברוך הוא ינחם את המשפחות היקרות ויוסיף עוד אחרים בחייהם בנחת ושלווה. ושנזכה לתחיית המתים בקרוב ממש

  2. ברוך דיין האמת
    01/07/2020 01:01
    נועה
  3. בחור בעל מידות עם לב זהב
    בלתי נתפס .
    תאה נשמתו צרורה בצרור החיים